العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 08-09-2010, 01:12 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تروح اى محافظة او مكا ن داخل مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

معلش يا عم خالد هو عايز اى حاجة ويقعد يقلبها فول وكشرى

ما انت بتدخل تاكل انت كمان معانا
والا يعني حلال ليك وحرام علينا
وبعدين فين وصفة الفول بتاعتك انت كمان بس مش هنا خليها في الموضوع تاني علشان مش نعمل د مراجيح هو كمان

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 08-09-2010, 01:16 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

ما انت بتدخل تاكل انت كمان معانا
والا يعني حلال ليك وحرام علينا
وبعدين فين وصفة الفول بتاعتك انت كمان بس مش هنا خليها في الموضوع تاني علشان مش نعمل د مراجيح هو كمان
لا ياعم ولا هنا ولا هناك انت عايز عم خالد يولع فينا

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 08-09-2010, 01:21 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

مهو سعادتك لو كنت ركزت في كلام استاذ ابراهيم كويس كنت عرفت انه طلب الوصف بالتفصيل الممل علشان هو ميعرفش اي حاجة في اي حاجة وانا خوفا من الفتاوي الكتير اللي ممكن يقابلها قلتله يسأل فين

ثانيا كشري الزعيم ده اللي قلت عليه مش في الزقازيق في منيا القمح وقلت كمان ان فيه طريق من منيا القمح لبلبيس على طول لو الطحاوية قريبه من الطريق ده يبقى ده افضل بدل ما ياخد المسافة للزقازيق ويرجع يمشي طريق بلبيس ويدخل بلبيس وبالتالي بوفر عليه 30 كيلو ملهمش لازمة
زي ما حضرتك عملت كده لما قولتله يطلع الصحراوي وبعدين يرجع على الزراعي علشان يوفر ال 35 كيلو الزيادة
ابقى سيادتك اوصف الطريق السالك وخلص بدون م تقول فى 30 طريق ولو عايز توصف انت بعد كده اتفضل وريحنى
تلاتة بالله العظيم اللى هيتكلم هنا فى الاكل هتصرف معاه انتو احرار
قديم 08-09-2010, 01:22 PM
الصورة الرمزية sad-bird

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

لا ياعم ولا هنا ولا هناك انت عايز عم خالد يولع فينا

هو اصلا مجهز البندجة ومعمرها علشان اول ما نطب عليه احنا التلاته يفرغها فينا

قديم 08-09-2010, 01:27 PM
الصورة الرمزية sad-bird

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ابقى سيادتك اوصف الطريق السالك وخلص بدون م تقول فى 30 طريق ولو عايز توصف انت بعد كده اتفضل وريحنى
تلاتة بالله العظيم اللى هيتكلم هنا فى الاكل هتصرف معاه انتو احرار

انا ساكت اهوووووووووووووووووو
احمد بدر هو اللي بيقولي عاوز يعمل صينية بطاطس وانا اقوله لأ شوف ازاي بيستفزني اهو وانت ساكتله

يا باشا انما بقوله كل الاحتمالات وبعدين هما طريقين وقلتله أسأل الناس ايهما اقرب للبلد
هيعمل تليفون صغير يقولوله من منيا القمح او من الزقازيق وانا اقوله الباقي

وبعدين انا خبرتي متجيش 1/100 من خبرتك ياعم خالد
ده انا غلبان بس مقاوح شوية

واهو بنصحيلك الموضوع بدل ما ينام جنب اخواته وترجع تدور عليه راح فين وتنساه