العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 03-10-2011, 08:46 PM
hesham656 hesham656 غير متواجد حالياً

hesham656 is on a distinguished road
افتراضي مشاكل فى FRV بتاعتى

أنا معايا FRV موديل 2009 عاملى حوالى 50 الف كيلو .. العربية الحمد لله وحش على الطريق .. احلى حاجة فيها الثبات بتاعها على السرعات العالية و الملفات .. بس العربية من وجهة نظرى عيبها فى تقفيل الحاجات البسيطة .. انا عندى مشكلة فى الفرامل ( القوية جدا ) انها بتصفر .. و لو دست جامد ع الفرامل بيبقى فى صوت نحرة .. و كمان قى هزة بسيطة اوى فى الدريكسيون لمل بتبقى واقفة , و تختقى لو اديت العربية شعرة بنزين .. التلات مشاكل دول بيحصلو حسب مزاج العربية .. مش على طول يعنى
احب اعرف لو حد عندو فكرة عن الكلام دا و ممكن اروح فين اشوفهم صث كدا
شكرااااااا
قديم 04-10-2011, 01:36 AM
semsem sabbah semsem sabbah غير متواجد حالياً

semsem sabbah has a spectacular aura aboutsemsem sabbah has a spectacular aura about
افتراضي رد: مشاكل فى FRV بتاعتى

لو العربيه لسه في الضمان ممكن توديها التوكيل
قديم 07-10-2011, 02:31 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

انا شايف ان العيوب بسيطة مش لدرجه انك تخاف من العربيه يعني اهم حاجه انها مش بتسخن او بعد سرعه 120 بتتهز منك او عدم الثبات ممكن تروح التوكيل وهما يظبطوها وربنا يحميهالك
قديم 08-10-2011, 01:22 AM
hesham656 hesham656 غير متواجد حالياً

hesham656 is on a distinguished road

انا متأكد ان كلها حاجات هبلة .. بس العربية الواحد بيبقى مستمع جدا وهو راكبها .. الحاجات البسيطة بقى بتعكر المزاج فى السواقة مش اكتر .. انا والدتى معاها فيرنا اتوماتيك موديل 2009 بردو و عاملة 28 الف كيلو بس .. بس ببقى والله مستمتع اكتر مع البريليانس .. الميزة الوحيدة فيها عن عربيتى انها انعم .. بس لما بعدى ال 100 مش ضامن انها تطير او تتقلب يعنى
قديم 16-12-2011, 05:17 PM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hesham656 مشاهدة المشاركة

انا متأكد ان كلها حاجات هبلة .. بس العربية الواحد بيبقى مستمع جدا وهو راكبها .. الحاجات البسيطة بقى بتعكر المزاج فى السواقة مش اكتر .. انا والدتى معاها فيرنا اتوماتيك موديل 2009 بردو و عاملة 28 الف كيلو بس .. بس ببقى والله مستمتع اكتر مع البريليانس .. الميزة الوحيدة فيها عن عربيتى انها انعم .. بس لما بعدى ال 100 مش ضامن انها تطير او تتقلب يعنى

السلام عليكم
طيب قولنا ايه السبب اللي يخليك مستمتع بالفريتا اكتر من البريليانس دا انا تقريبا كل يوم باركب الفرينا تاكسي لكن باحلم باليوم اللي اسوق فيه البريليانس او حتى اركبها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!