العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 24-10-2012, 11:13 PM
linatrix linatrix غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس نظم عاشق للسيارات
التخصص العملى: مهندس نظم معلومات
هواياتي: المحركات

linatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud of
افتراضي رد: حاجزت استيب واى فضى اكمل واجبها ولا اشوف حاجة تانية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الالوان ازواق انا شايف ان احلى لونين الفيرانى ثم النبيتى الفضي بصراحه مش حلو عليها و مبين اى عيب فيها
انا كمان حاجزالعربيه بس بشاور نفسى لسه
العربيه مفهاش كمبيوتر رحلات ولا ازاز كهرباء واره بس فيها اى بى اس و ايرباج واحده وسعه من جوه بشكل ممتاز
مشكلتها تحس انها فقيره من جواه مع انها نزل السنه دى بملتى فانكشن و كاسيت جديد و بلوتوث
تنافسها فى السعر السندريو الاوتو و اللوجان الاوتو و عليك بقى الاختيار بين موتور 110 حصان 16 صباب بتاع الاوتو او 90 حصان 8 صباب + شكل احلى بتاع ستيب واى
الموضوع فعلا محير جدااا يا تختار الشكل يا تختار القوه
قديم 25-10-2012, 12:04 AM
كريم الطناوى كريم الطناوى غير متواجد حالياً

كريم الطناوى will become famous soon enoughكريم الطناوى will become famous soon enough
افتراضي رد: حاجزت استيب واى فضى اكمل واجبها ولا اشوف حاجة تانية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الحمد الله أخيرا أستلمت النهاردة بأعجوبة العربية الحمد الله أوووى بجد بصراحة هى العربية بسم الله ماشاء الله أكثر من رائعة وتخطف قلبك بشكل يجنن الفرق الفعلى بين 2012 و 2013 بأن ال2013 :
1-الفرش شكلة بأه جامد الأغلية جلد وفى جزء بسيط قماش ومكتوب علي الكراسى الأمامية والخلفية ستيب واى
2-فى أختلاف أيضا فى شكل الدريكسيون والتابلوة بس للياخد بالة من الفرق
3-مع طبعا الزيادة بتعت الusb والbluetooth إلى خلانى أتكلم وأرد على المكالمات من غير أما أشوف الموبيل كان طول الوقت فى جيبى لأن الشاشة بيظهر عليها أسم المتصل وكمان بيعمل synchronize لل phonebook عشان تختار من الأسماء إلى هتكلمة و فعلا فعلا من مميزات العربية أنها عالية عن الأرض بكتير الواحد مكانش حاسيس بالمطبات خالص.
دعواتكم وربنا يبارك فى العربية ويوفق كل واحد فى شراء العربية إلى نفسوا فيها ويباركلوا فيها .
وأى سؤال أنا طبعا فى الخدمة فى أى وقت أنشاء الله.
وكل عام وأنتم بخير
وعيد سعيد
و لكل أعضاء المنتدى الكرام جميعا إلى كانوا الحمد الله السبب فى شرائى هذة السيارة.
قديم 25-10-2012, 12:09 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

الستيبواي عربية محترمة توكل على واشتريها ومبروك مقدما

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 25-10-2012, 01:32 AM
&yaso &yaso غير متواجد حالياً

&yaso is on a distinguished road

شكراااا بجد ياجماعة على الرددود بتاعتكوا وبصراحة انا شايفة انها كويسة اوى بلنسبة لسعرها و التبلوة مش سيئ للدرجادى و مش لاقية حد لحد دلوقتى اشتكى منها وشيفة كل الناس بتشكر فى التوكيل بعكس الفيات والبروتون مثلا وانا كنت بفكر ازود واجيب بونتو ايفو بدل استيب واى بس لاقيت ماتور اقل وقسم الفيات مليان شكاوى منها وبلنسبة للون مش عرفة حسة ان الفضى احلى عشان ماشى مع لون المريات والاوكر والتابلوة والعتب والجنوط فحساة اشيك
معلش استاذ كريم لو ممكن اسم الكاسيت او صورة لية عشان انا حجزها من الطارق وسمعت انهم بيغيرو الكسيت وصورة للتابلوة والفرش لو ينفع وربنا يبارلك فيها ويكفيك شرها انشاء الله
قديم 30-10-2012, 10:50 PM
كريم الطناوى كريم الطناوى غير متواجد حالياً

كريم الطناوى will become famous soon enoughكريم الطناوى will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة &yaso مشاهدة المشاركة

شكراااا بجد ياجماعة على الرددود بتاعتكوا وبصراحة انا شايفة انها كويسة اوى بلنسبة لسعرها و التبلوة مش سيئ للدرجادى و مش لاقية حد لحد دلوقتى اشتكى منها وشيفة كل الناس بتشكر فى التوكيل بعكس الفيات والبروتون مثلا وانا كنت بفكر ازود واجيب بونتو ايفو بدل استيب واى بس لاقيت ماتور اقل وقسم الفيات مليان شكاوى منها وبلنسبة للون مش عرفة حسة ان الفضى احلى عشان ماشى مع لون المريات والاوكر والتابلوة والعتب والجنوط فحساة اشيك
معلش استاذ كريم لو ممكن اسم الكاسيت او صورة لية عشان انا حجزها من الطارق وسمعت انهم بيغيرو الكسيت وصورة للتابلوة والفرش لو ينفع وربنا يبارلك فيها ويكفيك شرها انشاء الله
أولا الله يبارك فيكى وكل سنة وأنت طيبة وأنا بعتذر على التأخير بس أنا للأسفأنا وش عارف أرفع الصور مساحة الصور الإجمالية 5mb وبيدينى فشل كل مرة عند رفع الصور عشان المساحة بتعت الصور كبيرة و أكون شاكر لو كان حد عارف طريقة لرفع الصور على المنتدى وشكرا.