العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 01-04-2011, 06:04 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اتمنى الرد من خبراء 131 .1600

ما شاء الله
كل المشاركات مفيده
و تدل علي حب للمساعده بالرغم من شموليه السؤال
بارك الله فيكم جميعا رجاله مصر موتورز
انا مش لاقي كلمه اقولها بعد كلامكم

حـازم خـضـر

قديم 01-04-2011, 07:53 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

حازم باشا يا كبير الفياتات كلها , مينفعش تدخل الموضواعت اللى زى دى ومتقولش رأيك .

وثانيا احب ارحب بالنيابة عن كل اعضاء المنتدى بالسيد المبجل المحترم الخديوى تامر بك فرج واحب اقول يا جماعة الراجل ده تبعى واللى هيعمله حاجة هيتخطف من على سريره من غير ما يحس.هههههههه

طبعا انا بهزر لأن انا لسه واحد خاطفنى امبارح من غير ما احس ههههههههه

وثالثا يا تامر باشا نورت المنتدى وعايزين الطنطاوية كلهم يدخلوا ونعمل احتلال للمنتدى وبالنسبة لعربيتك انا عايزك تحطلها جنط 16 وكوتش سوفت ونوطيها شوية وهنحطلك صدادات وانس بقا الكلام اللى بيقولك إنعطافات ومطبات هوا ههههه هو إحنا فى طيارة يا عم الحج ( الجوهرى يعنى وإنت فاهمنى ) وهتبقى العربية نمرة واحد بس انت ظبط ميزانيتك واحنا هنخليها افرس 131 ف طنطا وبعدين كفاية انك راكب عربية دفع خلفى .

ونورت المنتدى مرة تانية ومحدش يزعل منى انتوا كلكوا حبايبى.

ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها.

Komy
قديم 02-04-2011, 10:28 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر فرج مشاهدة المشاركة

من فضلكم ارجو الافاده فى فرش سياره 131 وايضا طريقه تجديد السياره وما هو الترتيب وما هو الجنط المناسب هل هو 14 او 15 بوصه ولو فيه صور يبقى كتر خيركم
بسم الله الرحمن الرحيم . اقدم لك نصيحه لن تسمعا من احد . احسب جيدا المصنعيات كام وقطع الغيار التى ستقوم بشرائها وذيد عليهم 1000 جنيه تحت العجز والزياده واجمعهم بعد ذلك وضيف عليهم ثمن السياره على وضعها الحالى وستلاحظ ان المبلغ النهائى من الممكن ان تشترى به سياره فيات 131 بحاله الفبريكه وستكون بحوال من 18000 الف الى 20000 الف مع توفير مجهودك وبهدلتك بجوار الصنيعيه . نصيحه من اخوك الشيخ طارق ابوذيد تاجر قطع غيار استيراد واتمنى لك التوفيق فى قراراتك والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
قديم 02-04-2011, 10:45 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم . اقدم لك نصيحه لن تسمعا من احد . احسب جيدا المصنعيات كام وقطع الغيار التى ستقوم بشرائها وذيد عليهم 1000 جنيه تحت العجز والزياده واجمعهم بعد ذلك وضيف عليهم ثمن السياره على وضعها الحالى وستلاحظ ان المبلغ النهائى من الممكن ان تشترى به سياره فيات 131 بحاله الفبريكه وستكون بحوال من 18000 الف الى 20000 الف مع توفير مجهودك وبهدلتك بجوار الصنيعيه . نصيحه من اخوك الشيخ طارق ابوذيد تاجر قطع غيار استيراد واتمنى لك التوفيق فى قراراتك والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
طبعا كلامك صح وتمام ولا غبار عليه
وده لاي حد عاوز يفكر تفكير عملي
لكن المشكلة هنا مش في الفلوس بس يا شيخ طارق
اغلب الناس في المنتدي هنا بتحب تعمل حاجتها بايديها وقدام عنيها
علشان كده بتلاقي فيه عشرة بينهم وبين العربية
حتى الكومي اخر واحد اهو كان بيبع عربيته ولا كانها عيل من عياله

وطبعا لما اجي اجمع العربية بتاعتي هاجي أجمعها كلها من عندك
حضرلي الشاسية يلا وانا هجهزال واجي

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 03-04-2011, 10:56 PM
تامر فرج تامر فرج غير متواجد حالياً

تامر فرج is on a distinguished road

يا كومى يا جامد عارف يا نجم انك ادها ولله بس شكرا على التحيه الجامده دى ويا ريت بس اكون معاكم دايما ان شاء الله ... ودا يشرفنى ولله