العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 22-03-2011, 10:36 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي اريد حل

يا جماعة انا دلوقتى عايز اجيب جديد والموجود عندى فى الشركة شيفرولية لانوس وفيرنا اوتوماتيك وبصراحة انا زهقت ناس بتقول الاوتوماتيك فى الفيرنا وحش وطبعا بصراحة انا مبستريحش للفيرنا خالص لانى ساعات كتير هيكون فيها 4 اشخاص 5 كدة وطبعا زى مسمعت اكيد هتنام على الارض والشيفرولية الانوس بيقولو كلها صينى وكلام كتير وبصراحة ركبتها من واحد زميلى جايبها من فترة هو قالى مش قد كدة وبصراحة انا مش عارف اعمل اى لو سمحتو انا عايز اراء من الاخوة فى المنتدى الكريم اعمل اية

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 23-03-2011, 10:49 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد حل

وبصراحة انا مش عارف اعمل اى لو سمحتو انا عايز اراء من الاخوة فى المنتدى الكريم اعمل اية
عليك بأستخارة الله

فسوف يهدى قلبك

للصالح لك

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 23-03-2011, 10:58 PM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

عليك بأستخارة الله

فسوف يهدى قلبك

للصالح لك

و الاتوماتيك فى الفيرنا مش وحش علشان موتورها قوى

و بالنسبة للارتفاع تقريبا زى اللانوس هتحك الا لو ركبت لها علايات

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 23-03-2011, 11:02 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

محتار زيك ربنا يهديك للافضل
بعت الانوس بكام؟

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 25-03-2011, 11:43 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زيزوو مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا دلوقتى عايز اجيب جديد والموجود عندى فى الشركة شيفرولية لانوس وفيرنا اوتوماتيك وبصراحة انا زهقت ناس بتقول الاوتوماتيك فى الفيرنا وحش وطبعا بصراحة انا مبستريحش للفيرنا خالص لانى ساعات كتير هيكون فيها 4 اشخاص 5 كدة وطبعا زى مسمعت اكيد هتنام على الارض والشيفرولية الانوس بيقولو كلها صينى وكلام كتير وبصراحة ركبتها من واحد زميلى جايبها من فترة هو قالى مش قد كدة وبصراحة انا مش عارف اعمل اى لو سمحتو انا عايز اراء من الاخوة فى المنتدى الكريم اعمل اية
محمود باشا انت بعت اللانوس ولا ايه
ربنا يوفقك ان شاء الله
علي فكرة الفيرنا عربية حلوة وفتيسها 100 100 وبالنسبة للعلو هيا واللانوس واحد وعلي ما اعتقد ان مفيش عربية من الحديث ممكن يركب فيها 5 افراد حتى لو جبت زيرو

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم