العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 20-10-2012, 07:37 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

والى مش حيدفع فى اى لجنه يقطعور حته من ودنه ومع تكرار المخالفه حته كمان لجد ما تخلص ويبقى يتصور فى الرخصه الجديده من غير ودان علشان يستريحوا
قديم 20-10-2012, 08:04 PM
الصورة الرمزية ShekeeS
ShekeeS ShekeeS غير متواجد حالياً

ShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to beholdShekeeS is a splendid one to behold

مرسى اسوء مليون مرة من حسنى مبارك

واللى مش عايز يشوف كدة يبقى بيكابر
قديم 20-10-2012, 08:58 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 20-10-2012, 11:01 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
Talking رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

حملات تشويه معروفة مين اللي بيمولها و مين اللي بيخططلها و مين اللي وراها
و اذا كنت مش بحب الاخوان اللا اني عمري ما حقول ولا يوم من ايامك يا حوستي و لموا الدور احسن لكوا يا اللي عارفين نفسكوا!!!

كفاية ان مرسي بيركب عربيته قدامي و بيني و بينه رصيف
و مش حنسى مرة وقفوا الدائري و الاوتوستراد و صلاح سالم 4 ساعات علشان سوزان الحرامية كانت رايحة تفتتح الجامعة الالمانية

دي لواحدها كفاية اني عمري ما اقول يرحم ايام حوستي و لكني اقول يا رب احرقه و احرق كل اللي بيحبوه و يتشددوله و يجحمه و يجحم ايامه داهية الهي لا يرجعها من ايام لما عصابة كانت ماسكة البلد بتفرقها على بعض

تسلم ايدك

كفايه لما كنت تبقا ماشى فى حالك وتلاقيهم عملين كامين كنت تبقا حاسس انك ممكن تتاخد على المشنقه لو البيه الظابط مزاجه مش ولابد
دلوقتى معدش الكلام ده
انا كنت بعمل قيد عائلى من كام يوم وربنا ما يوريكم يعنى ايه قيد عائلى
المهم كان فى مشكله ودخلت لرئيس السجل المدنى عندنا رتبه هوه بس معرفش رتبنه ايه
المهم بكلمه بيزعقلى ويقولى عندك الموظف بره هبيت فيه وقولته وانته لزمتك ايه
انته هنا عشان لو عندى مشكله تحلها مش عشان تقعد على الكرسى فى التكيف
نده على الموظف وقاله خلصله ورقه خلينا نخلص منه
ايام مبارح كانى زمانى بتحاكم بتهمة التخابر مع 10 دول اجنبيه
واهانة الذات الملوخيه
انتوا نسيتوا مشروع صندوق الاجيال القادمه ولا ايه
مشكلتنا اننا ماشين وراء كام واحد معندهمش ضمير امثال عكاشه واللى زيه
وده اللى مودينا فى داهيه

قديم 21-10-2012, 12:38 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

يا جدع عمالين يشتموا في مرسي زي ما يكون هو اللي كان ماسك البلد ال 30 سنة اللي فاتوا!!!
بلا وكسة!!! دا كان زمان الوزير بيمسك بال 20 سنة و يطلع مش عارفين هو عمل ايه و هبب ايه - دلوقتي باقوا بيحاسبوا بالدقيقة و يقولك عدى عليه 7 دقايق و 5 ثواني ماسك البلد و معملش حاجة!!!

و ثم فعلا الدعم لازم يروح لمستحقيه!!! و انا عندي استعداد ادفع في البنزين اكثر لان حرام فلوس البلد تروح في دعم بنزين عربيات المرسيدس و البي ام!!! 70% من فلوس الدعم بتدعم الوقود بانواعه!!!