العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 29-01-2009, 10:55 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي مشكله حادثه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
يا جماعه طلب بسيط بس لو حد يقدر يساعدنى ضرورى واحد صديقى ماعه جولف وكانت الاسره راكبه معاه ووقف امام المطب وشاب فرفور كان ماشى وراه ومكنش مركز كان بيتكلم مع واحده جامبه المهم صاحبى معرفش يعمل معاه حاجه والحكومه قفلوا ف وشه السكه متعرفش الخط اتقطع ولا ايه بس صاحبنا اللى خبطه ركب عربيته وسابه ومشى وصاحبى معاه رقم العربيه يعمل ايه بالرقم لو حد يقدر حتى يجيب عنوان صاحب العربيه من خلال رقم العربيه يقولى
قديم 30-01-2009, 03:13 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكله حادثه

وحضرتك عاوز ايه من العنوان حضرتك تقول لصديقك يطلع على القسم ويعمل محضر باوصاف ورقم العربية ويتابعة ولازم هيتجاب

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 02-02-2009, 04:56 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

ايوه مشكور ابو نورا وده فعلا اللى عملناه مشكور على اهتمامك وكمان عرفنا العنوان بس فى ناس قالت ان المحضر ملهوش لزمه واحنا هندفع 50 جنيه وهو هيدفع 50 جنيه وخلصت على كده
قديم 02-02-2009, 06:36 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

صديقك مقدموش انة يعمل اى شى غير انة يصلح عربيتة وخلاص مش هياخد حاجة من المحضر وطلام ال خبطة مشى ومحصلش اثبات حالة خلاص الموضوع انتها
بس المحضر ينفع صديقك لو عامل تامين للسيارة
وربنا يعوض علية ويقوية على صيانة عربيتة
قديم 02-02-2009, 09:29 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

ولا ليه اي لازمه زي أ/سيف الدين قال كده
طالما محدش حصل له حاجه واللي خبط بالعربيه مشي
ولا المحضر دا حيعمله حاجه
بس امشي في الاجرائات برضه
لما القسم يبعت يجيبه و يلاقي بهدله ممكن يدفع تمن التصليح
بس ابسط شئ حيقول مش انا اللي عملت كده

حـازم خـضـر