العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 28-06-2012, 07:50 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
خبر جديد انا اخلص امتحانات وافضى وانتم تنشغلوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

شكلكم بتصيفوا فى مارينا
انا بقضى الوييك إيند مع العربية
الوييك ده جبت العربية من جوا ع الصاج علشان الأكلان والحشرات الغريبة اللى فيها

ومش معايا كاميرا علشان اصور
انا فضيت فيها علبتين توكسفين ومفيش فايدة الحشرات مبتتأثرش:w6w2005041122393 46e
آخر حل هنقع العربية فى اتنين كيلو بوليس النجدة مبيد بيتباع فى رمسيس
قديم 28-06-2012, 08:17 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

الاخ مصطفى عاطف مش بيتكلم من فتره يارب يكون تمام لانه هو اللى بيحدد المقابله والمكان بالظبط
ولا ايمن عاد فاضى يارب يكون هو كمان كويس
هو انا اخلص امتحانات وافضى وانتم تنشغلوا ولاا يه؟؟؟؟

شكلكم بتصيفوا فى مارينا
احنا موجودين انت بقي هتيجي امتي

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 28-06-2012, 09:36 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
جديد رد: انا اخلص امتحانات وافضى وانتم تنشغلوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

انا بقضى الوييك إيند مع العربية
الوييك ده جبت العربية من جوا ع الصاج علشان الأكلان والحشرات الغريبة اللى فيها

ومش معايا كاميرا علشان اصور
انا فضيت فيها علبتين توكسفين ومفيش فايدة الحشرات مبتتأثرش:w6w2005041122393 46e
آخر حل هنقع العربية فى اتنين كيلو بوليس النجدة مبيد بيتباع فى رمسيس
الموضوع دا محرج اوووى وحاسس بيك جدااا
انت يا هندسه تفك الكراسى بالمجارى بتاعتهم وطلعهم برا وتشيل الكنبه اللى ورا والمسند بتاعها
وبعدين لو فى موكيت على الارض شيله بالمره لو قدرت ومتفكش الطابلوه كله فك اللى تقدر تفكه
يعنى مثلا طلع العدادت والكاسيت واى حاجه تقدر تفكها وبعدين نزل السقف من قدام او من ورا
ومعلش هتغرم شويه بس نضافه هتجيب علبة باجيون كبيره وبعدين ترش العربيه تمام وخصوصا المزانق مثلا اماكن فى التابلوه مش واصل ليها حتت فى السقف وبعدين هات 2 لتر جاز وعارف البخاخه بتاعت الجلانس هحط فيها الجاز ورش على الصاج وارضية العربيه والابواب بعد اما شيلت الفرش بتاعهم وبعدين اقفل العربيه تمام وسيبها طول الليل لحد الصبح هتلاقى بلاوى طلعت وماتت فى ارضيه العربيه ودا لان البايجون عااااالى اوووى والجاز مش راحم هو كمان
واطلع المغسله شويه بريل واغسل العربيه من جوه كويس جداااا معلش انت هتملها ميه لكن اما تخلص غسيل وتبقى فله هتجيب ضغط الهوا وتنفض العربيه من الميه فى المزانق والمتاهات وخصوصا نك هتطلع اليرقات بتاعت الحشرات واما تخلص تسيبها واقفه فى الشمس وخصوصا ان الجو حر طول النهار لحد وش المغربيه كدا تجيب علبة بودره صراصير وترش العتب وتحت الموكيت والابواب من جوا معلش هو رحته مش تما م بس ايه ملهوش حل وتركب تانى وتجيب فواحه وتحطها فى العربيه عشان تغيير الجو ياريت لو علبة برفان من ام 10 جنيه الصينى البايظه دى وكل اما تركب ترش شويه وبعد اسبوع هتلاقى العربيه هاصت على الاخر ومعتدش فى اى احراج او اى شىء خالص يا هندسه
معلش طولت عليك بس هو دا الحل المناسب واللى هيجيب من الاخر

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 28-06-2012, 09:40 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

احنا موجودين انت بقي هتيجي امتي
من الاتنين اللى جاى لو حبيت انت رايك ايه ؟؟؟؟؟؟

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

قديم 29-06-2012, 01:05 AM
الصورة الرمزية mOuStaFa_ERTU
mOuStaFa_ERTU mOuStaFa_ERTU غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: مونتير ومهندس صوت ومسجل فيديو ومراقب كاميرات فى الاذاعات الخارجية
هواياتي: قيادة السيارات والبلياردو

mOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond reputemOuStaFa_ERTU has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_sadek مشاهدة المشاركة

شكراً لأستاذ هشام وشكرا ًللأستاذ محمد القاضي
وردا ًعلى سؤالك فأنا مغير ربع الشاسيه من عند الركبه لغاية بعد القنطرة بتاعت الماتور
السمكري ساعتها جاب أجنه وقطع من الشاسيه من عند بداية الفتيس كده تقريباً
برجاء إفادتي بوقت المقابلة ومكانها وكلمة السر بالمرة , وشكرا
انت تؤمر وبالنسبه لكلمه السر هبلغك قبليها ب 12 ساعه فقط نظرا لتغيرها كل 4 ساعات وذلك لدواعى امنيه

الاخ مصطفى عاطف مش بيتكلم من فتره يارب يكون تمام لانه هو اللى بيحدد المقابله والمكان بالظبط
ولا ايمن عاد فاضى يارب يكون هو كمان كويس
هو انا اخلص امتحانات وافضى وانتم تنشغلوا ولاا يه؟؟؟؟

شكلكم بتصيفوا فى مارينا
انا للاسف اليومين اللى فاتوا دول كنت فى دوامه عجيبه ابنى كان تعبان جدا جدا جدا ولما بيتعب انا بنسى كل حاجه بصراحة بس الحمد لله الازمه عدت وفضيت تانى لحبايبى

من الاتنين اللى جاى لو حبيت انت رايك ايه ؟؟؟؟؟؟
ياسيدى انت تنور من بكرة لو عايز

:joy 23:

الكلمات الدليلية
132, fiat