العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 10-12-2011, 05:04 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب سيارة فرنا تقسيط لترخيصها اجرة

بالتوفييييييييق

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 17-12-2011, 02:49 AM
وليد المنسى وليد المنسى غير متواجد حالياً

وليد المنسى is on a distinguished road
افتراضي ارجو الاهتمام

اولا تحياتى الى المنتدى كثيرا
انا موظف فى احد الشركات الخاصه ومرتبى الشامل 2500 ومعايا 20000الف يا ترى اقدر اجيب فيرنا مع العالم انى على قدر انى ادفع قسط 1000جنيه فى الشهر ولى قرض من احد البنوك هل هذا يعوقنى ارجو الاهتمام
قديم 17-12-2011, 05:44 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الاهتمام

ان شاء الله المسؤلين عن الاقسام التجارية يردو على حضرتك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 17-12-2011, 06:28 PM
33sameh 33sameh غير متواجد حالياً

33sameh is on a distinguished road
افتراضي رد: مطلوب سياره مستعمله اوتوماتيك قسط

السلام عليكم انا معايا 40000 وعايز ادفع قسط مايزيدشي عن 600 او 700 وعايز عربيه رينو ميجان هاي لاين اي سنه او سيتيروين سي فور هاي لاين اي سنه ممكن ولا لا انا شغال في الحكومه ومن مدينه نصر
قديم 18-12-2011, 07:03 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب سياره مستعمله اوتوماتيك قسط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 33sameh مشاهدة المشاركة

السلام عليكم انا معايا 40000 وعايز ادفع قسط مايزيدشي عن 600 او 700 وعايز عربيه رينو ميجان هاي لاين اي سنه او سيتيروين سي فور هاي لاين اي سنه ممكن ولا لا انا شغال في الحكومه ومن مدينه نصر
ممكن اعرف ضمنات حضرتك بوضوح كمان عايز عربية موديل كام
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة