العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 27-07-2010, 07:36 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: غطاء صالون السيارة

تسلم يا جميل وهي فعلا ابتكار جميل جدا واحسن من الشماسه مليون مره لان انا معايا الشماسه ولا ليها اي لازمه معايا لكن الابتكار ده جميل فعلا وبيغطي صالون العربية بالكامل
قديم 27-07-2010, 07:37 AM
corsair
Guest

ياريت والله يا حازم باشا وانا هكلمه بخصوص المقابلة هو شخصية جميلة جدا وهتحسوا فعلا ان البلد ديه لسه فيها حد بيعرف يفكر
قديم 27-07-2010, 08:04 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ياريت والله يا حازم باشا وانا هكلمه بخصوص المقابلة هو شخصية جميلة جدا وهتحسوا فعلا ان البلد ديه لسه فيها حد بيعرف يفكر
طب ياريت تشتريلى واحد وتجيبة معاك وانت جى اسكندرية

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 27-07-2010, 10:31 AM
macdoff macdoff غير متواجد حالياً

macdoff is on a distinguished road

ما شاء الله

بجد انا مبسووووووووووط جدا من الترحيب ده - يا جماعة الف الف الف شكر على الاسلوب الراقي والاحترام الفائق ده - فعلا الف شكر

أتشرف طبعا بحضور أقرب اجتماع لحضراتكم - وشكرا على الدعوة الكريمة

المهندس أحمد ممدوح - حضرتك من أحسن الناس فعلا - انا اللي مبسوط بجد ان فيه ناس في مصر بتتقبل الجديد والتغيير وتحب الأفكار الجديدة وتقتنع بيها - وواضح ان المنتدى هنا ما شاء الله فيه ناس كتير متقدمة ومتفتحة جدا

وأتمنى اكون وفق حسن ظن حضراتكم وربنا يديم المحبة

انا بعتذر لو كنت دخلت المنتدى هنا في الاول عشان اسوق فكرة - لكن انا دلوئتي مبسوط اكتر لاني عرفت ناس محترمة - ومن تجربة سابقة ليا في معرفة الناس على النت أقدر أقول ان فعلا معرفة الناس كنوز كبيرة - انا مشترك في منتدى لصيد الأسماك عرفت منه كنوز بجد - ناس وقفت معايا وقفات راااااااااااااااااااااااا اااااااائعة ومحترمة جدا وبحبهم واعزهم اكتر من اخواتي كمان - والارواح جنود مجندة.
قديم 27-07-2010, 11:29 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

طب ياريت تشتريلى واحد وتجيبة معاك وانت جى اسكندرية

انتا بتدبسني انا عارفك علشان اجي اه منك يا نمس بس كدا من عنيه الاتنين هجيبلك معايا واحد وانا جي ان شاء الله واحتمال اجيبهولك هو نفسه معانا المقابلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة macdoff مشاهدة المشاركة

ما شاء الله

بجد انا مبسووووووووووط جدا من الترحيب ده - يا جماعة الف الف الف شكر على الاسلوب الراقي والاحترام الفائق ده - فعلا الف شكر

أتشرف طبعا بحضور أقرب اجتماع لحضراتكم - وشكرا على الدعوة الكريمة

المهندس أحمد ممدوح - حضرتك من أحسن الناس فعلا - انا اللي مبسوط بجد ان فيه ناس في مصر بتتقبل الجديد والتغيير وتحب الأفكار الجديدة وتقتنع بيها - وواضح ان المنتدى هنا ما شاء الله فيه ناس كتير متقدمة ومتفتحة جدا

وأتمنى اكون وفق حسن ظن حضراتكم وربنا يديم المحبة

انا بعتذر لو كنت دخلت المنتدى هنا في الاول عشان اسوق فكرة - لكن انا دلوئتي مبسوط اكتر لاني عرفت ناس محترمة - ومن تجربة سابقة ليا في معرفة الناس على النت أقدر أقول ان فعلا معرفة الناس كنوز كبيرة - انا مشترك في منتدى لصيد الأسماك عرفت منه كنوز بجد - ناس وقفت معايا وقفات راااااااااااااااااااااااا اااااااائعة ومحترمة جدا وبحبهم واعزهم اكتر من اخواتي كمان - والارواح جنود مجندة.

ربنا يخليك يا حمادة علي الكلام الجميل ده وانتا انسان ونعم الاخلاق والاحترام وانا والله بتمني اشوف شباب زيك كدا بيفكرو التفكير الجميل ده وربنا يدمها عليك نعمة وان شاء الله تكون معانا في مقابلة اسكندرية علي الفطار في رمضان ان شاء الله