العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > جمارك السيارات

جمارك السيارات استفسارات وموضوعات خاصة بجمارك السيارات وادخال السيارات المستورده لمصر

قديم 03-03-2013, 05:36 PM
dodo66462 dodo66462 غير متواجد حالياً

dodo66462 will become famous soon enough
افتراضي رد: هى بورسعيد شغالة مع العصيان المدنى ؟!!! يا ريت الافادة ضرورى

ربنا يكرمكم وشكرا على الرد بس كنت عاوز اعرف هيا الجمرك شغال ولا واقف لان فيه ناس بتقول البلد شغاله بس دول شوية بلطجية مش مقصرين على حاجة ولو مش كده الجمرك لو واقف يبقى الورق كده ها يتطعطل وهل ينفع اتاخر لان اللى ادانى الجواب قاللى روح بعد شهر فدى فيها مشاكل ولا ايه ؟ وجزاكم الله كل خير
قديم 03-03-2013, 08:40 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

اللي اعرفه ان المصااااالح واقفة وفي بعض الموظفين قليلييييييين جدااا بيروحوا الشغل وبيروحوا علي10 بالكتير
( الدنيا ولعة جداااااا جداااااا ومش هقدر اوصفلك شكل الشوارع ايه )

قديم 03-03-2013, 09:23 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

يارب عديها على خير أنا صعبان عليا هذا الشعب الغلبان المظلوم اللى وقف حاله وتعطلت مصالحه

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية