العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 12-09-2009, 06:40 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اقوى واكبر عرض تقسيط سيارات حصريا لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr_Sahoka2006 مشاهدة المشاركة

طيب يا استاذ سيف بتبقي الفايده اد ايه يا باشا؟
بعد اذن حضرتك يعني

الفائدة حسب الضمنات وكلها فى مصر واحدة
يعنى لو تعامل مع بنوك الفائدة متوسط 9 % و 9.5% تختلف حسب ضمنات العميل لان فى فوايد 7.5% و 8% ايضا وفى فوايد 10% و 11 % كلة حسب ضمنات العميل

وفى نظام التقسيط المباشر وفى نظام تقسيط تابع للبنوك الاسلامية

للاستفسار السريع
0125485222
قديم 14-09-2009, 06:09 AM
T I T O T I T O غير متواجد حالياً

T I T O is on a distinguished road

طب انا عايز اشترى شيفروليه افيو وهدفع مقدم 25 الف وعايز اقسط الباقى على سبع سنين بس عايز اقل فايدة ممكن اعرف القسط هيبقى كام
قديم 14-09-2009, 02:23 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة T I T O مشاهدة المشاركة

طب انا عايز اشترى شيفروليه افيو وهدفع مقدم 25 الف وعايز اقسط الباقى على سبع سنين بس عايز اقل فايدة ممكن اعرف القسط هيبقى كام

قبل متبحث عن فائدة قليلة لازم تقول ضمناتك اية علشا دة ال هيحدد هتحصل على فائدة قليلة ولا لا وهيحدد هيناسبك بنك اية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 14-09-2009, 02:32 PM
elhadad elhadad غير متواجد حالياً

elhadad is a name known to allelhadad is a name known to allelhadad is a name known to allelhadad is a name known to allelhadad is a name known to allelhadad is a name known to all

بسم الله ارحمن الرحيم
الذين يأكلونا الربا لا يقومون الا كما يقوم الذى يتخبطه الشيطين من المس ذلك بأنهم قالوا انما البيع مثل الربا و احل الله البيع و حرم الربا فمن جاءه موعظة من ربه فأنتهى فله ما سلف و امره الى الله و من عاد فأولئيك اصحاب النار هم فيه خالدون
قديم 17-09-2009, 02:01 PM
الصورة الرمزية mohamedaly
mohamedaly mohamedaly غير متواجد حالياً

mohamedaly is on a distinguished road

ربنا يخليكو انا عاوز اجيب عربية اكسبلوجن الصينى بس انا مش موظف انا عندى مصنع لإنتاج الكراس والكشكول ومحتاج عربيةضرورى والعربية دى عجبتنى وسعرها مناسب بس المشكلة انا عاوز اجيبها بالقسط فهل ممكن اجيبها بضمان السجل التجارى والبطاقة الضريبية بس على فكرة هم جداد لأنى لسه عامل المشروع ده جديد فياريت يكون فيه مكان حد يدلنى عليه اجيب منه الغربية دى بس يكون هو مالكها مش عن طريق بنك يعنى يكون على النظام الإسلامى وانا عندى ضمان تانى لو ينفع وهو عقد بيت باسمى من سنة 89 واخد صحة بيع ونفاز ..... ساعدونى ربنا يبارك فيك