العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 28-11-2011, 03:52 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياريت كل واحد يملك سياره نيسان صني يدخل يقول تجربته للعربيه

اولا السلام عليكم يا استاذ يسري بخصوص موديلات 2011 فهي انتهت والان اللي موجود موديلات 2012 وهي هي نفس العربيه موديل 2011 بس الاختلاف في الورق العربيه انه بينزل من المصنع مكتوب العربيه موديل 2012 ولو ناوي ان شاء الله علي الشراء فتوكل علي الله عشان العربيه غليت وكل يوم بتغلي اما عن رايي في العربيه هي عربيه محترمه ياريت اكون افدك
قديم 08-01-2012, 04:11 PM
elgdawy2007 elgdawy2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: الجداوى
التخصص العملى: سياحه وكمبيوتر
هواياتي: السياحه

elgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura about
عاجل رد: ياريت كل واحد يملك سياره نيسان صني يدخل يقول تجربته للعربيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad elmowafy مشاهدة المشاركة

علشان بس جهازي بيفصل كل شويه
انسي نيسان بجد نصيحه ابعد عن العربيه دي
وشويه وهكتبلك السبب

بصراحه تعليقك مستفز جدا يا سيد احمد وكمان قولت شويه وحكتب السبب ولا كتبت حاجه ولا محتاجه زى مبيقولوا فى المثل وزى مقال الدين من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت لكن مع الاسف انت علقت الناس وخلاص حتى مهنش عليك ضميرك انك ترجع وتكتب تانى اسباب النسيان اليى شددت عليها اوى دى للناس ومعتقدش ان جهازك يعنى فاصل نت حتى تاريخه عموما يا سيدى شكرا على النصيحه وانا عن نفسى اشتريت صنى 2012 والسياره ممتازه جدا وزى الفل خد دى بقه منيى
قديم 30-03-2012, 02:57 PM
anasnora anasnora غير متواجد حالياً

anasnora is on a distinguished road

ملهاش حل معايا صنى 2005 ولا نص كلمه 7 سنين ولا شكوى واحده ....فكك من اللى بيقولك فيها عيوب انا ركبت تويوتا ولانسر والنترا الصنى احلى منهم كلهم متعه فى السواقه واعطال زيرو
قديم 03-05-2012, 12:53 AM
اشرف فاروق اشرف فاروق غير متواجد حالياً

اشرف فاروق is on a distinguished road

اخوانى مالك سيارات نيسان صنى انا عندى سياره نيسان صنى موديل 2011 عندى مشكله عمله ليا قلق كبير واعرض المشكله على حضرتكم المشكله فى الفتيس عند تغير من الار الى الدى او العكس اسمع صوت خبطه قويه ترج السياره وهى تقريبا خبط حديد ببعضه بطريقه غبيه وهدا العيب من يوم استلام السياره ودهبت ا لسبع وحجز السياره عشره ايام عندهم واخدت العربه كما هيا علما بان السياره عمل 11000 كيلو متر احدا عشر الف كيلو متر برجا من يصل الى حل يتصل بى على الرقم 01004316254ولكم منى الف شكر
قديم 28-08-2013, 10:17 PM
mhmdhmdy mhmdhmdy غير متواجد حالياً

mhmdhmdy is on a distinguished road

انا الحمد لله بعد لف ودوران وتمحيص وتفحيص وسؤال الميكانيكي والكهربائى وكذا حد جيبتها نيسان صني 2014 1600 اتوماتيك الشكل القديم
بس لسة مشيت بيها 200كم بس