العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 21-04-2011, 03:35 PM
سيد جابر سيد جابر غير متواجد حالياً

سيد جابر is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

م / سيف الدين .. السلام عليكم
أنا عايز اشترى عربيه a113 speranza ومش عارف اسال مين لان العربيه مفيش حد اعرفه جايبها وناوى عليها لانى مناسبه لظروفى ...أرجو افادتى وع جزيل الشكر....
قديم 21-04-2011, 09:42 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada mando مشاهدة المشاركة

لوسمحت كنت عاوز اسال سوال وياريت ترد عليا بكل تفسير انا رقمى 0121870563 انا من اسكندريه وعاوز اشترى تاكسى بالتقسيط ومعايا 40000 مقدم وممكن اعلى القسط لحد 2000 جنيه وكل المعارض عاوزه 60000 مقدم فحضرتك لو تفيدنى بكل ما عندك وتقولى اعمل ايه او اروح لمين يا ريت ترد عليا على الموبايل حضرتك او هنا مفيش مشاكل بس ارجو الرد السريع وشكرا جزيلا لكم

بعد اذنك ضرورى الرد يا استاذ سيف للضروره القسوه جدا جدا وللاهميه ولانى جاااااااد جدا جدا
حضرتيك المقدم لازم يزيد بالفعل لان المقدم بيكون شامل مقدم السيارة وثمن النمر ولان النمر بتباع كاش وبيكونش ففيها تقسيط
بس ممكن تجيبى عربية صغيرة وسعتها المقدم ال مع حضرتك هيكمل
للاستفسار السريع
09009488
قديم 21-04-2011, 09:48 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Flight Dispatcher مشاهدة المشاركة

أستاذ سيف .. أحييك علي مجهودك في مساعدة الغير جزاك الله كل خير .

انا كان عندي استفسار بسيط .. ممكن أقسط عربية بدون ضمانات مالية كمفردات مرتب او وديعة في بنك بمجرد اني ادفع أكتر من 50% من تمن العربية ؟؟؟ و ايه مميزات النظام ده و عيوبه ؟؟؟ و لو تعرف معرض سيارات انت ضامنه ياريت تفيدني بيه ..

و بالنسبة للأصول العقارية اللي بتطلع دخل شهري لورثة ( بمعني ان صاحب العقار متوفي و أولاده بيحصلوا علي القيمة الإيجارية بالتراضي دون أعلان وراثة ) .. ممكن تعتبر ضامن للتقسيط .. ؟؟
مفيش مشكلة ممكن تكلمنى ونرتب الامور
للاستفسار السريع
09009488
قديم 21-04-2011, 09:51 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيد جابر مشاهدة المشاركة

م / سيف الدين .. السلام عليكم
أنا عايز اشترى عربيه a113 speranza ومش عارف اسال مين لان العربيه مفيش حد اعرفه جايبها وناوى عليها لانى مناسبه لظروفى ...أرجو افادتى وع جزيل الشكر....
ممكن تكلمنى وتعرف كل ال انت عيزة عن العربية
للاستفسار السريع
09009488
قديم 21-04-2011, 10:51 PM
hamada mando hamada mando غير متواجد حالياً

hamada mando is on a distinguished road
عاجل رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

يعنى مفيش حل خاالص ده حضرتك حلال العقد يعنى وليك فى كل حااااجه انا حاسس كده متقدرش تتصرف فى اى موضوع كده او من بنك او من اى حته كده وحزود القسط ل2000 جنيه بدل من 1850 يعنى حشيل من ناحيه واحط فى ناحيه تااااانيه يا ريت تتصرفلى ضرورى والنبى

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات