العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 29-10-2010, 08:22 PM
M.Zeidan M.Zeidan غير متواجد حالياً

M.Zeidan is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز اجيب عربيه شفروليه لانوس بس محتار بنها وبين الفرنا ياريت حد عارف ينصحنى

فيرنا وبعدين لانوس وانسي لوجن خالص
قديم 03-11-2010, 09:00 PM
mbisar mbisar غير متواجد حالياً

mbisar is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز اجيب عربيه شفروليه لانوس بس محتار بنها وبين الفرنا ياريت حد عارف ينصحنى

طبعا الشكل اذواق رغم انى شايف ان الفيرنا عربيه زباله من بره و من جوه و اللانوس تديها بالجزمه
اما بالنسبه للآداء طبعا موتور الفيرنا افضل و تكيفها افضل ز تسارعها افضل و اعفشتها افضل و لكن ثبات اللانوس افضل بكتير + قطع غيار ارخص + وضعيه قياده ممتازه مقارنه بالفيرنا
قديم 03-11-2010, 09:21 PM
mhemeda mhemeda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

mhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud ofmhemeda has much to be proud of

اعتقد اللوجان افضل في التقفيل بس الفيرنا موتورها اقوي
قديم 04-11-2010, 01:50 AM
مندوووووو مندوووووو غير متواجد حالياً

مندوووووو will become famous soon enough

بص يا لورد اى عربية هتركبها انت الى بتححدد حلوة ولا لا وكمان التحمل وكده ده على حسب تعاملك معاها يعنى لو راكب 128 وومهتم بيها غير لما تبقى راكب همر ومش مهتم بيها وبتكسرها وثانيا مش كل جديد بيبقى كويس وش فنت مرتاح لايه وهاتها وانت الى هتركب مش الناس
قديم 04-11-2010, 02:12 PM
الصورة الرمزية abdo verna
abdo verna abdo verna غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: قيادة الييارات

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbisar مشاهدة المشاركة

طبعا الشكل اذواق رغم انى شايف ان الفيرنا عربيه زباله من بره و من جوه و اللانوس تديها بالجزمه
اما بالنسبه للآداء طبعا موتور الفيرنا افضل و تكيفها افضل ز تسارعها افضل و اعفشتها افضل و لكن ثبات اللانوس افضل بكتير + قطع غيار ارخص + وضعيه قياده ممتازه مقارنه بالفيرنا
الله يهديك
لمل تكون الفيرنا افضل في الحاجات اللي انت قولتها يبقى ازاي اللانوس تديها بالجزمة
مع ان الحاجات اللي انت ذكرتها اهم حاجة في العربية
وبالنسبة للشكل الفيرنا جامدة جدا في التظبيط مش زي اللانوس
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg WXm30908[1].jpg‏ (84.0 كيلوبايت, المشاهدات 16)
نوع الملف: jpg 21821d1190498857-se-fue-el-lanos-tuning-tutus_cam091.jpg‏ (70.5 كيلوبايت, المشاهدات 7)