العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 29-05-2011, 12:00 AM
hemaah48 hemaah48 غير متواجد حالياً

hemaah48 is on a distinguished road
افتراضي مشكله باور السى4

اخوانى الاعزاء
عندى مشكله فى السى 4 وهى وانا ماشى ساعات الباور بيفصل ولما ابطل العربيه واشغلها تانى الباور بيشتغل سألت عن المشكله ناس قالت ان الpump الخاصه ب الباور عايزه تتغير وناس قالت ان الزيت بتاع الباور عايز يتغير وواحد متخصص فى الستروين قال ان الباور عايز يتبرمج المهم انا مش عارف اعمل ايه اروح التوكيل وخلاص ارجوا من اهل الخبره المساعده على فكره العربيه موديل 2006 مانيوال وانا من اسكندريه لو حد يعرف ميكانيكى شاطر يقولى لو سمحتم وشكرا
قديم 29-05-2011, 11:27 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكله باور السى4

شوف غالبا الشريحه الالكترونيه الخاصة بطلمبة الباور باظت ودى ممكن تتغير وممكن لأ خليك معاها لغاية لما روحها تتطلع وبعد كده نفكها عند متخصص لمعرفة ما بها من عيوب

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 30-05-2011, 02:37 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

شوف غالبا الشريحه الالكترونيه الخاصة بطلمبة الباور باظت ودى ممكن تتغير وممكن لأ خليك معاها لغاية لما روحها تتطلع وبعد كده نفكها عند متخصص لمعرفة ما بها من عيوب
اخى العزيز انا دهبت الى ميكانيكى التوكيل هو فاتح ورشه بره وقال ان الباور عايز يعاد برمجته وانا ان شاء الله عروح التوكيل فى اقرب وقت وممكن برده اللى حضرتك دكرته يكون هو اقرب الى الصواب فى هده المشكله واشكرك على اهتمامك

ممكن اعرف مين ميكانيكى التوكيل اللى انت روحت له؟

التعديل الأخير تم بواسطة ayman abdelrazek ; 30-05-2011 الساعة 02:16 PM
قديم 07-06-2011, 03:15 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hemaah48 مشاهدة المشاركة

اخى العزيز انا دهبت الى ميكانيكى التوكيل هو فاتح ورشه بره وقال ان الباور عايز يعاد برمجته وانا ان شاء الله عروح التوكيل فى اقرب وقت وممكن برده اللى حضرتك دكرته يكون هو اقرب الى الصواب فى هده المشكله واشكرك على اهتمامك

ممكن اعرف مين ميكانيكى التوكيل اللى انت روحت له؟
ده واحد فى توكيل اسكندريه وانا ممكن اقولك اسمه على الخاص