العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 08-12-2012, 09:27 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: كيا ريو 2013 واللا نيسان صنى 2013 (مانيوال)

الصنى المانيوال ب 97 على ما اعتقد والاتوماتيك ب 102 جنيه والسوبر صالون ب 113 الف وطبعا بتفعد شهور لكى تستلمها وبالتالى بتدفع اوفر برايس لو عاوز تستلم فورى والريو ايضا نفس النظام
اما اسعار الريو السيدان المانيوال ب 99 الف تقريبا والاتوماتيك اول فئه ب 106 الف وتانى فئه ب 113 الف والهاى لاين ب 123 الف واول فئه اتوماتيك فى الريو فيها ازازر كهرباء وتكييف وتانى فئه جنوط وازار كهرباء وتكييف وتالت فئه نزيد عن ما قبلها بفرامل abs+ebd وفتحة سقف كهرباء وطاره مالتى ومكسوه جلد وفتيس كذلك مكسو جلد وبالنسبه لى الريو من جوه افخم بكثير من الصنى والخامات المستخدمه احسن من الصنى ولكن بالنسبه لمساحة الافدام فى الكنبه الخلفيه فهى للصنى .
انا انصحك بالريو شكل خارجى وداخلى جميل متميز عن الصنى وبالتوفيق

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
قديم 09-12-2012, 02:11 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

انا سمعت ان الصني الجديد فيه بعض العيوب غير قائمه الحجوزات الطويله جدا غير كمان الاوفر برايس بس الريو اعتقد انها متوفره غير انها تقفيل اسيوي كوري محترم وده حتحسه جدا في الدهان السياره وتقفيل المكونات من الداخل مايميز الصني هوه انها من شركه عريقه جدا في صناعه السيارات ومراكز الخدمه المتميزه انا بصراحه افضلك الريو وانصحك تعمل صلاه استخاره وربنا يوفقك للخير
قديم 09-12-2012, 11:19 PM
محمد خليل خليلو محمد خليل خليلو غير متواجد حالياً

محمد خليل خليلو will become famous soon enoughمحمد خليل خليلو will become famous soon enough

لو هتجيب الريو يبقا هات اعلى فئة علشان عوامل الامان اما الصني فكل الفئات بها استخير والله يوفقك