العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 21-02-2010, 11:24 PM
ramadangaballa ramadangaballa غير متواجد حالياً

ramadangaballa is on a distinguished road
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

افيدونى لوسمحتم .معايا نيسان صنى كورى فى الخليج.هل انزلها مصر وهل ليها صيانه وقطع غيار.ارجوا الافاده
قديم 22-02-2010, 03:23 AM
الصورة الرمزية MANO_War
MANO_War MANO_War غير متواجد حالياً

MANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of light
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

ربنا معاك
و مازلنا نعانى مع التقفيل المصرى
نصيحة
بلاش 120 بدرى كدة عالعربية و هى بتليين لآنك راكب صنى مش بلدورز
تحياتى
قديم 22-02-2010, 03:40 AM
عصام ابويوسف عصام ابويوسف غير متواجد حالياً

عصام ابويوسف is on a distinguished road

لوسمحت هوا اسم العربيه ايه بالضبض علشان انا ناوانشاء الله اشتري عربيه جديده يبقا مااشتريش نفس المركا دى ياريت اسم مركة العربيه دى وشكرا.
قديم 22-02-2010, 03:45 AM
الصورة الرمزية MANO_War
MANO_War MANO_War غير متواجد حالياً

MANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام ابويوسف مشاهدة المشاركة

لوسمحت هوا اسم العربيه ايه بالضبض علشان انا ناوانشاء الله اشتري عربيه جديده يبقا مااشتريش نفس المركا دى ياريت اسم مركة العربيه دى وشكرا.
ptmnlo123per122
قديم 23-02-2010, 04:03 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

والله ياجماعة انتو بتقولو كلام عجيب محسسنى انى راكب عربية تانية غير الصنى ده انا بمشى بيها 160 و170 و190 والله وكل يوم والدى لما اخرج يقول استر يارب وعربية ماسكة نفسها جدا وثابتة جدا لحد 200 كيلو ودى اقصى سرعة وصلت لها بالصنى وبحط فيها بضاعة توصل لطن الا ربع ومع 1لك سحبها رغم الحمولة دى بيوصل 150 هيا عيبها الوحيد ان موتورها صوته عالى شوية عن العربيات التانية لانه على جنزير وده لانه الموتور الوحيد 1600 اللى بيطلع 118 حصان ولا يتفوق عليه سوى موتور السيراتو بيطلع 123 حصا ن