العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 03-09-2010, 06:00 AM
modydosoki modydosoki غير متواجد حالياً

modydosoki is on a distinguished road
افتراضي مشكله مش عارف اعمل ايه (سرقوا فرحتي بالالنترا)

اولا كده الحمد لله علي كل شيء
مشكلتي اني اشتريت النترا وكنت حريص جدا في استلامها وكان معايا اتنين صحابي كمان والصراحه ما سبناش حاجه في العربيه غير لما بصينا فيها المشكله بقا ان كنا بليل العربيه ما كنتش مغسوله وكانت لسه بالشمع يعني مش نضيفه اوي وهيا دي الغلطه بقا المهم بعد ما استلمت ورخصت وبعدها بيوم روحت اغسل العربيه زي اي حد طبيعي
الاقي المفاجئه ان الزجاج الامامي كله خرابيش وتجريح بطريقه مش معقوله انا عارف ان دي غلطي اني استلمت العربيه مش نضيفه بس الصراحه الموضوع مضايقني اوي اوي الصراحه وكل ما اركب ابقي عايز اعيط حد يعرف ممكن اتصرف ازاي او اعمل ايه للعلم العربيه مترخصه وماشيه 170 كيلو فيه حد عد اي فكره يقدر يساعدني بيها خصوصا اني الموضوع دا مزعلني اوي
قديم 03-09-2010, 06:15 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكله مش عارف اعمل ايه (سرقوا فرحتي بالالنترا)

ممكن لو الخرابيش بسيطه تطلع ببوليش
لو ما طلعتش للاسف حتحتاج تغير الزجاج الامامي

حـازم خـضـر

قديم 03-09-2010, 06:20 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

ممكن لو الخرابيش بسيطه تطلع ببوليش
لو ما طلعتش للاسف حتحتاج تغير الزجاج الامامي
هيا كتير بس خرابيش مش طخينه رفيعهاكنها بموس مثلا في المقاس ده دي ممكن تطلع ببولش؟ طب هل فيه امل انها تتغير في التوكيل يعني اتعب نفسي واروح واعمل هيصه ولا مفيش امل خوصا اني مع استاذ غبور وسمعته زي الفل زي ما الناس بتقول :S
قديم 03-09-2010, 06:30 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

لا يااستاذ لو العربيه فيها خرابيش بالمنظر ده لازم تروح التوكيل وتغير الزجاج وصيانه غبور سيئه بس بالدرجه اللى انت متصورها قوى كده
خللى بالك لازم يتغير فى التوكيل لان البربريز الامامى غالى جدا جدا عندهم
قديم 03-09-2010, 07:00 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

لا يااستاذ لو العربيه فيها خرابيش بالمنظر ده لازم تروح التوكيل وتغير الزجاج وصيانه غبور سيئه بس بالدرجه اللى انت متصورها قوى كده
خللى بالك لازم يتغير فى التوكيل لان البربريز الامامى غالى جدا جدا عندهم
يعني حضرتك شايف اني اروح واعمل ماعهم مشكله واصمم اني اغيره دا ممكن يجيب فايده طب ايخ الكلام الي ممكن اقوله علشان يخافوا ويعملوه او يهتموا