العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

مشاهدة نتائج الإستطلاع: تعمل ايه مع هذه الاسعار
تشتري و امرك لله 2 5.41%
تدور على ماركة اخري بنفس المواصفات 31 83.78%
تلغي فكرة العربية خالص 4 10.81%
المصوتون: 37. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-10-2010, 12:25 AM
Amir Hassan Amir Hassan غير متواجد حالياً

Sales Consultant
Huyndai GB AUTO

Amir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud of
رأى رد: اخر مفأجات العم غبور رفع اسعار السيارات من 1000 الى 5000 جم

ا/ عمرو
مش التجار هما السبب وانت عارف كويس
لو انت مواليد 1975 فعلا يعنى انت فاهم انا بقول ايه
جيل السبغينات ده جيل الرجاله ويقدر يفهم اللى بيدور فى البلد كويس
بعدين انا سعيد بمعرفتك ولعلها معرفة خير انشاء الله
R OSE4URO SE4U
قديم 15-10-2010, 02:29 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
نقاش رد: اخر مفأجات العم غبور رفع اسعار السيارات من 1000 الى 5000 جم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir hassan مشاهدة المشاركة

ا/ عمرو
مش التجار هما السبب وانت عارف كويس
لو انت مواليد 1975 فعلا يعنى انت فاهم انا بقول ايه
جيل السبغينات ده جيل الرجاله ويقدر يفهم اللى بيدور فى البلد كويس
بعدين انا سعيد بمعرفتك ولعلها معرفة خير انشاء الله
R OSE4URO SE4U
استاذ امير / انا مش هدخل معاك فى تفاصيل الخبر المنشور مرة اخري لنبتعد عن الجدال لاني طلبت منك ان تقرا الخبر بعناية انما من الواضح انك اخذت من الخبر ما تريده فقط و ابتعدت عن الباقي انما المقصود من ردي عليك ليس هجوم لشخصك انما بما انك راجل بياع و استشاري مبيعات مش من المفروض انا الي اعرفك ازاي تكسب الناس و تقنعهم بوجهة نظرك لان فى الاصل تواجدك بالمنتدي الهدف منه ترويجي على حد علمي اذا كنت فاهم صح انما بداية ردودك على المشاركات لم توحي بذلك - النقطة الثانية انتقدنا لغبور او للسلبيات الموجودة بالتوكيل ليست موجه لشخصه او لاشخاص القائمين على العمل بهذا الكيان العملاق انما الهدف منها ان يعرفها باقي الاعضاء لمحاولة الاستفادة منها او لتلفيها استاذي انا اشتريت عربيتي عن طريق اعضاء المنتدي و خبرتهم و ردودهم لان هيونداي كا ماركة مش محتاجة حد يدافع عنها و لما انتقدت سلبيات خدمة ما بعد البيع انتقدتها لاني عشت التجربة بنفسي و هدفي من الانتقاد ان نجد سبيل للحل لاني فى الاول و الاخر راكب هيونداي فاعايز الي يسألني ارد عليه و انا مبتسم و بقلب جامد و انصحه يعمل صيانته فى التوكيل بدل ما انصحه بحاجة تانية و لاني كمان شقيان فى الفلوس الي دفعتها تحب اقولك ايه تجربتي ولا بلاش لتفتكرها هجوم على غبور ارجو ان اكون اوضحت وجه نظري و ارجو ان تجد نصيحتي اذا جاز لي ان انصحك صدي لديك وطبعا معرفة خير انشاء الله

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 18-10-2010, 10:06 PM
Amir Hassan Amir Hassan غير متواجد حالياً

Sales Consultant
Huyndai GB AUTO

Amir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud ofAmir Hassan has much to be proud of
افتراضي رد: اخر مفأجات العم غبور رفع اسعار السيارات من 1000 الى 5000 جم

بأخى والله انا مدخلت الموقع ده بهدف انا اجيب عملاء خالص انا دخلت عشان حتى لو انا مش من غبور كنت هادخلوا عشان انا من صغرى بحب العربيات
انا كنت بجيب مجلات السيارات من مصروفى اللى كان مش بيعدى الجنيه فى اليوم ومش كل يوم كمان
وكنت بستنى مجلة اخبار السيارات وكانت لسه جديده وكانو بيعلنوا عنها قبل ماتنزل بفترة
واول مانزلت كانو عاملين جايزة وكوبونات للفوز على العربية اي كلاس العيون وكان اول انتاج العربية دى فى مصر بالنسبة للانتاج المحلى
المهم انا مش هاطول عليك انا حابب الموضوع مش داخل شغل بيع والكلام ده وفى ناس كتير كانت عايزة تشترى
بتتصل بيا عمرى ماقلت لحد تعالى اشترى من عندى بيكلمونى ياخدو رأى وانتعت المكالمة على كده
انا داخل افك من الشغل شوية هاتكلم فى الشغل ياراجل ده معقول
فك ياراجل فك
قديم 18-10-2010, 10:16 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخر مفأجات العم غبور رفع اسعار السيارات من 1000 الى 5000 جم

خلاص يعم فك تعالي بقي استراحة الاعضاء و شارك معانا و ما تخفش المشاريب علينا كمان

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه