العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 19-05-2010, 04:05 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: حرام دي فلوس ناس ( غبور و تجار السيارات )

علشان كدا يا استاذ عمر انا روحت جبت عربيتي من المخزن بتاع ابو غالي اللي في العبور ورفضت ان المعرض بتاع ابو غالي يجبهالي لحد المعرض واستلمها من المعرض علشان الموقف ده ميحصلش معايا وانا بردك كنت راجع من بورسعيد كان في عربيتين تويوتا كرولا زيرو واللي راكبنها شكلهم شغالين في معرض سيارات من شكل اليوني فورم بتاعهم المهم كان داخلين نظام سباق وصوت الماتور بتاع التويوتا كان بيقول ارجوكم ارحموني من علو صوته كان هينطق
قديم 19-05-2010, 04:10 PM
y7ia y7ia غير متواجد حالياً

y7ia is on a distinguished road

انا مصري عايش في ابوظبي
وعلى فكره .. هنا السيارات الجديده ... اول ماتستلمها بنحاول نقفل بيها عداد السرعه
لان فيه مقوله بتقول الموتور اللي يجري ويتعلم الجري من اول يوم بياخد على كده
واللي بتقعد تحسس عليه وتكتفه تحت الميت كيلو بيبقة موتور مخنوق

الحقيقه انا مش عارف الصح فين ...اللي بيحصل هنا ولا اللي بتقول عليه
شكرا
قديم 19-05-2010, 10:06 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

الموضوع مش موضوع موتور مفتوح او مقفول الموضوع أمانة التاجر ثم امانة الموظف الباشا سايق العربية كانها بتاعة الي جابوه و لو اتخبطت منه اقل واجب تتصلح بمرتبه لمدة اربع شهور و فى الاخر الزبون هو الخسران لانه مشتري حاجة جديدة مش مخبوطة و مرشوشة و يلبسوه فيها على الاقل ده فى موضوع البودي و لكن لو جيت للموتور و طقم الدبرياج و ما اكثرها فى عربيات غبور تحديدا تشتري العربية و قبل الاف الاولي تلقي بلية و اسطونة بسبب واحد تيـــــــــــــــــــــــ ــــت و ابن ستين تيـــت و ما اكثرهم بالذمة ده كلام ؟؟؟؟؟؟؟؟

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 19-05-2010, 10:14 PM
geuvara_2010 geuvara_2010 غير متواجد حالياً

geuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of lightgeuvara_2010 is a glorious beacon of light

ده في توكيل رينو بيعملوا امريكاني بالعربيات و هما بيسلمو ك العربيه و قدامك كمان مش مثلا في الجراج لا وانت بتستلم و في غبور في الصيانه انت مودي العربيه لل3يانه و الصنايعينه تحرق بنزين و فرامل و هما بينقلوها من قسم لقسم
قديم 19-05-2010, 10:32 PM
y7ia y7ia غير متواجد حالياً

y7ia is on a distinguished road

بصراحه ف دي عندك حق
انا استلم عربيتي سليمه ومش متهانه وبعدين اعمل فيها اللي انا عايزه
الغريب ان لو حد فيهم فكر انها عربيته مش هيعمل فيها كده