العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 02-12-2009, 11:22 AM
zerab zerab غير متواجد حالياً

zerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of light
افتراضي رد: أنا والله تعبت وأبصم ليكم بالعشرة إنكم مظلومين

ياحكيم المنتدي حرام عليك ياراجل دية اخرتها بيتلز .
ياحكيمنا اخوك حالتهة في النص يعني ممكن ازنق نفسي واخذ اكسنت بس مش عارف اتوكل علي الله والا اشوف حاجة ثانية وانت شايف الشوارع زحمة وعالشن تعرف اخوك مش من بلاد البترووول خالص من حتة غالابة.
قديم 02-12-2009, 11:26 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

والله حاجه غريبه انك مش مصرى بس لهجتك مصريه قح !

والآغرب دكتوراه فى 4 سنين ؟؟ ليه يا راجل دكتوراه فى الدينوصورات ؟؟

المهم ! لو انت فردانى ( يعنى عايش هنا لوحدك ) هات لك حته فولكسفاجن بيتلز موديل

قديم بس تكون نظيفه ! رخيصه و ماتقولش لآه و تخبط فيها زى مانت عايز و ممكن ترميها

وانت مسافر أو تبيعها مش ح تخسر حاجه خالص !

أما اى عربيه تانيه زى الفيرنا مثلا هيه مش بطاله بس ثمنها ح يصعب عليك لآنه يجيب كورولا

فى أى بلد تانيه ! وشـــكرآآ

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

كالعادة مابتفوتش الهوااااااااا يادكتور
كنت لسه هاعقب بنفس كلامك والله
عموما يامراحب بيك فى مصر يا اخ زيراب
ومدام الحكاية كده خد بالك بقى يابونورا وتمم اجراءاتك الاحترازيه

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 02-12-2009, 11:26 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

اهلا بيك فى بلدك التانيه مصر وانا بانصحك بال نبو اكسنت برضه
قديم 02-12-2009, 11:27 AM

zerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of light

ابو نورا هات دماغك ابوسها علي المنتدي يا راجل مية مية تسلم ايدك
بس خذ بايدي وقل لي اشتري اية والله بقيت محترف في الاوتبيسات والتوكتوك احلي وسيلة موصلات في مصر وللامانة ربنا يهد الجمارك عندكم اي ياعم دا كلة

التعديل الأخير تم بواسطة AHMEDCAR ; 02-12-2009 الساعة 01:49 PM سبب آخر: يرجى مراعاه الالفاظ
قديم 02-12-2009, 11:30 AM

ايمن بية لية كدا انا شارب من نيل البلد دية ومتربي فيها وقلت نشيدها في الطابور لما انبح صوتي ومن غير مجاملة عظيمة يامصر حتي لو الظروف وحشة