العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

موضوع مغلق

قديم 03-01-2009, 01:32 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة

طيب فين مرور المعادى

قديم 09-01-2009, 12:26 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa_hassan2020 مشاهدة المشاركة

الموقع شغال ياجماعة انا دخلت عليه وشوفت المخالفات الى عليا بس الحمد لله مخالفة واحدة بس !!ptmnlo123per195
انت معاك وسطة ولا اية

انا جربتة مش شغال انا غلطان انى و ثقت فى الحكومة

قديم 01-02-2009, 07:54 PM
lebrator 2000 lebrator 2000 غير متواجد حالياً

lebrator 2000 is on a distinguished road

الموقع شغال وانا لسه حالا كاشف على مخالفتى فى مرور العجوزة
قديم 21-02-2009, 07:57 PM
الصورة الرمزية يسري أبو الخير
يسري أبو الخير يسري أبو الخير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب - مجال التصدير
هواياتي: كتابة القصة القصيرة

يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

يا جماعة الموقع شغال و زي الفل .. و هو تابع لنيابات المرور (وزارة العدل ) .. و ليس للداخلية .. و هناك ملحوظة أن للأخوة بالمعادي .. هناك جزء من المعادي حاليا تابع لمحافظة حلوان .. و كل واحد يتأكد هو تابع لأية محافظة .. حيث المتاح القاهرة و الجيزة فقط .. على التقسيم الجعرافي الجديد ..
تحياتي للجميع ..
يسري أبو الخير
قديم 22-02-2009, 07:49 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

اه الموقع شغال زى الفل

حتى طلع عليه مخلفاتptmnlo123per195
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
مخالفات المرور, مرور, نيابة المرور, وزارة الداخلية