العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 11-12-2012, 09:58 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثة غريبة نتيجة لسواقة ست للمرة الأولى حدثت أمامى وصورتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

هذا هو الحقد الطبقى عشان استحالة واحد يكون عنده عربية و بيخاف عليها و يروح يخبط و يكحت فى عربيات الناس
انت جيبت من الاخر مافيش مخلوق عنده عربيه ممكن يعمل كده لانه بيبقي حاسس بصاحبها والله انا لو ماشي وشوفت عيل بيلعب فعربيه اي عربيه في الشارع ماعرفش حتي بتاعت مين بهزقه وازعق فيه ولا اكنها عربيتي لان ممكن انا اكون في نفس الموقف وواحد ابن حلال يدافع عني في غيبتي والله دا انا لو نازل من باب عربيه غريبه وفتحه الباب ضيقه بحد ايدي كصداده عشان الباب ما يخبطش فالعربيه اللي جنبي بدون ان يلاحظ اي احد شيء

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 12-12-2012, 12:51 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 12-12-2012, 02:57 AM
sherifgd sherifgd غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طيار خطوط جويه
هواياتي: الطيران

sherifgd has a spectacular aura aboutsherifgd has a spectacular aura about

سؤال
لو تواجد إنسان فوق الرصيف فى هذا الوقت طبعا كان إتعجن بين باب السياره وسيارة الهانم
أنا متأكد إن الناس ديه بتاخد رخص و هى فى البيت ( كوووسه )
ودول فيه منهم كتير أوى خصوصا السيدات
قديم 12-12-2012, 07:42 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai 2005 مشاهدة المشاركة

انت جيبت من الاخر مافيش مخلوق عنده عربيه ممكن يعمل كده لانه بيبقي حاسس بصاحبها والله انا لو ماشي وشوفت عيل بيلعب فعربيه اي عربيه في الشارع ماعرفش حتي بتاعت مين بهزقه وازعق فيه ولا اكنها عربيتي لان ممكن انا اكون في نفس الموقف وواحد ابن حلال يدافع عني في غيبتي والله دا انا لو نازل من باب عربيه غريبه وفتحه الباب ضيقه بحد ايدي كصداده عشان الباب ما يخبطش فالعربيه اللي جنبي بدون ان يلاحظ اي احد شيء
والله احترامى لك يزيد يوم بعد يوم
قديم 12-12-2012, 07:43 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

ألف شكر على الزيارة