العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 20-04-2010, 11:32 PM
merro200100 merro200100 غير متواجد حالياً

merro200100 is on a distinguished road
افتراضي رد: اريد معرفه كل شئ عن التقسيط ارجو الأفاده

السلام عليكم انا شغال في شركه تجاره مندوب مشتروات كنت عاوز اعرف ايه الضمنات انا شقتي ملك وفي بيتنا معنديش اي ضمنات تانيا وكنت عاوز اعرف المقد كمان انا ممكن ادفع قسط 500جنيه كنت عاوز اعرف المقدم ايه والتسليم بعد اد ايه
email \ mon_sun_mna20@yahoo.com
يارت الافاده شكرا لتعبكم
قديم 21-04-2010, 11:20 AM
masmas1001 masmas1001 غير متواجد حالياً

masmas1001 is on a distinguished road
مقدم 30000

السلام عليكم
في البداية امتلك سيارة هيونداي اكسيل مو95 تحتاج بعض اعمال السمكرة والدكو فقط اريد معرفة السعر او البدل !!
وايضا في حالة اني بعتها وبسال على عربية تكون كويسة بالتقسيط سواء جديد او زيرو مع مقدم 30000 وعاوز قسط في حدود 500 الى 600 جنية في الشهر
ويفضل بداية من موديل 2002 وانت طالع للمستعمل
وانا اعمل بشركة لها سمعة ومكانة جيدة جدا والضمانات جميعها متوفرة
ما افضل وسيلة ؟

سمير
الايميل masbadboy1001@hotmail.com
اشكركم
قديم 21-04-2010, 09:54 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقدم 30000

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masmas1001 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
في البداية امتلك سيارة هيونداي اكسيل مو95 تحتاج بعض اعمال السمكرة والدكو فقط اريد معرفة السعر او البدل !!
وايضا في حالة اني بعتها وبسال على عربية تكون كويسة بالتقسيط سواء جديد او زيرو مع مقدم 30000 وعاوز قسط في حدود 500 الى 600 جنية في الشهر
ويفضل بداية من موديل 2002 وانت طالع للمستعمل
وانا اعمل بشركة لها سمعة ومكانة جيدة جدا والضمانات جميعها متوفرة
ما افضل وسيلة ؟

سمير
الايميل masbadboy1001@hotmail.com
اشكركم
ممكن توضح ضمنات حضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 21-04-2010, 10:07 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد معرفه كل شئ عن التقسيط ارجو الأفاده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة merro200100 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم انا شغال في شركه تجاره مندوب مشتروات كنت عاوز اعرف ايه الضمنات انا شقتي ملك وفي بيتنا معنديش اي ضمنات تانيا وكنت عاوز اعرف المقد كمان انا ممكن ادفع قسط 500جنيه كنت عاوز اعرف المقدم ايه والتسليم بعد اد ايه
email \ mon_sun_mna20@yahoo.com
يارت الافاده شكرا لتعبكم
حدد طلبك بوضوح وضمناتك ممكن تكون مفردات مرتبك
لللاستفسار السريع
0125485222
قديم 21-04-2010, 10:18 PM

افتراضي رد: السلام عليكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_emam مشاهدة المشاركة

من فضل حضرتك اخى انا اريد سياره مستعمله استعمال نظيف تكون لانوس او اكسينت او لانسر98 وانا معى 10000 واقسط 1000 شهريا انا من الجيزه ودخلى يتعدى ال2000 وعندى محل عطور معروف ، برجاء التكرم على بالرد السريع لانى فى عجاله من امرى وجزاك الله عنا خيرا وهذا رقمى 0126595523 وهذا ايميلى aae_114@yahoo.com
شكرا لاتصالك وفى انتظار ترتيب امورك
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة