العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 22-05-2011, 11:03 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شركه مصر للتامين اكبر نصابين وحرميه

لا حول ولا قوه الا بالله..................

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 23-05-2011, 11:01 PM
الصورة الرمزية eman2205
eman2205 eman2205 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى تسويق ( مصر للـتأمين )

eman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant future

اولا انا مرحبة جدا بكل التعليقات
بس المفروض ان الموظفين كلهم مش زى بعض
و بالنسبة للمشكلة بتاعة mohamed488 الغلطة غلطتة من الاول لانة امن على العربية باقل من قيمتها
بالنسبة لفرع المنصورة انا ما اعرفش المعاملة فية عاملة ازاى لانى فى القاهرة و اكيد اى حد لية حق لازم ياخدة
و شكرا للجميع و اسفة للتأخير فى الرد

ايمان زكريا
شركة مصر للتأمين
01006131520
01226167673

قديم 24-05-2011, 08:14 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

ممكن توضح لينا مشكلتك بالتفصيل اكثر وكمان وصلت لغاية فين فيها علشان نعرف نقول لحضرتك ونوجهك لحل المشكلة كاملة
09009488
قديم 26-05-2011, 04:49 PM
mohamed488 mohamed488 غير متواجد حالياً

mohamed488 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eman2205 مشاهدة المشاركة

اولا انا مرحبة جدا بكل التعليقات
بس المفروض ان الموظفين كلهم مش زى بعض
و بالنسبة للمشكلة بتاعة mohamed488 الغلطة غلطتة من الاول لانة امن على العربية باقل من قيمتها
بالنسبة لفرع المنصورة انا ما اعرفش المعاملة فية عاملة ازاى لانى فى القاهرة و اكيد اى حد لية حق لازم ياخدة
و شكرا للجميع و اسفة للتأخير فى الرد
الاخت ايمان اتقي الله في كلامك انا مشكلتي مش اني امنت بااقل من قيمة السيارة الفعلية المشكلة اني عايزحقي اللي انا مأمن بيه اما الفرق دي مشكلتي وانا متحمل نتيجة غلطتي لكن الشركة المحترمة تريد ان تبخس من قيمة الوثيقة مش قيمة السيارة انا شرحت ده 10000 مرةلكن حضرتك مصرة علي الكلامالفارغ ده احنا مش في غلطتي هنا انا في قيمة الوثيقة يبدو انها سياسة في مصر للتامين التسويف نذهب لموضوع فرعي وليس اصل المشكلة انا ياسيادتي مخطئ لكن الشركة لابد ان تصرف قيمة الوثيقة وليس القيمة الفعلية للسيارة اللي هوا اعلي بكتير من قيمة الوثيثقة يعني انا عايزقيمة الوثيقة مش قيمة السيارة واضح ولا اوضح كمان الموضوع بقي سخيف ومضحك
قديم 28-05-2011, 03:38 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold

هوه بصراحه الشركه كده مش هتستمر فى السوق لو الوضع استمر كذلك. شكوى والتانيه والتالته وتلاقى معظم الناس مش هتأمن معاهم

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم

الكلمات الدليلية
a113, اسبيرانزا, سرقة سيارات