العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > شاهين ، ريجاتا ، دوجان

شاهين ، ريجاتا ، دوجان الوريث الشرعى لسيارات فيات 131 و تم تصنيعها فى إيطاليا و تركيا و تجميعها فى مصر

قديم 30-08-2012, 02:59 PM
الهاك الصغير الهاك الصغير غير متواجد حالياً
من انا؟: م أحمد
التخصص العملى: مهندس برمجيات

الهاك الصغير has a spectacular aura aboutالهاك الصغير has a spectacular aura aboutالهاك الصغير has a spectacular aura about
افتراضي رد: الكرونه شكلها بتودع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

حضرتك بتشتكى من ايه ؟؟؟؟؟؟

طرقعه فى الطلعات واما تهدى

ولا صوت ونه بتزيد مع السرعه

لو سمحت انا بيحصل معايا كده يعني صوت طرقعه في الطلعات والتهدية ومافيش صوت ونه ده يبقي ايه

وياريت ماتقوليش صليبه لانها مش صليبة ؟
قديم 30-08-2012, 03:05 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الهاك الصغير مشاهدة المشاركة

لو سمحت انا بيحصل معايا كده يعني صوت طرقعه في الطلعات والتهدية ومافيش صوت ونه ده يبقي ايه

يبقى صليبة
================

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 30-08-2012, 03:08 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

هي صليبه فعلا انا عندي نفس القصه هتقولي مش صليبه علشان انا لسه مغيرها هقولك للأسف الصلايب اللي موجوده في السوق مبتكملش يومين وتعمل طرقعه ولذلك انا مش هغيرها هسيبها كده هي صوتها رخم وخصوصا لما تكون بتجري وتشيل رجلك من علي دواسة البنزين

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 30-08-2012, 03:21 PM
الهاك الصغير الهاك الصغير غير متواجد حالياً
من انا؟: م أحمد
التخصص العملى: مهندس برمجيات

الهاك الصغير has a spectacular aura aboutالهاك الصغير has a spectacular aura aboutالهاك الصغير has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

هي صليبه فعلا انا عندي نفس القصه هتقولي مش صليبه علشان انا لسه مغيرها هقولك للأسف الصلايب اللي موجوده في السوق مبتكملش يومين وتعمل طرقعه ولذلك انا مش هغيرها هسيبها كده هي صوتها رخم وخصوصا لما تكون بتجري وتشيل رجلك من علي دواسة البنزين

انا كان عندي لادا وكان العيب ده بيبقي واضح لما بيكون موجود كنت بحس عمود الكردان بيلق لكن في الشاهين بسيط جدا ومش عامل ازعاج بس انا خفت لو ماعلجتوش اكون مقصر في الكارونه لو كان العيب منها
قديم 30-08-2012, 05:26 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل رد: الكرونه شكلها بتودع

انا كان عندي لادا وكان العيب ده بيبقي واضح لما بيكون موجود كنت بحس عمود الكردان بيلق لكن في الشاهين بسيط جدا ومش عامل ازعاج بس انا خفت لو ماعلجتوش اكون مقصر في الكارونه لو كان العيب منها
البنيون مبوش من التاج ماتزعلش منى هو ده اللى عندى بالظبط
والحل تغيير كارونة او تغير تاج وبنيون
سعرهم 1200 جنيه
والطقة دى خبطة تحسها ونتا طالع بالعربية وبين الغيارات
شوية والكارونة هتبتدى تخبط لما تسيب رجلك من البنزين علشان تهدى