العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كار كير مصر موتورز

كار كير مصر موتورز مواضيع العناية الشاملة بالسيارات من تنظيف و تشميع و تلميع و غيرها

قديم 06-06-2012, 12:45 PM
virusx_x virusx_x غير متواجد حالياً
هواياتي: نتاوي

virusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to behold
افتراضي نضف و اكنس عربيتك بنفسك ;)

يا جماعة كنت امبارح في هايبر وان امبارح ولاقيت المكنسة ديه و حبيت اعرف ايه رايكو فيها و في حد جربها قبل لكدا ولا لا عشان كلنا نستفيد

والسعر :

قديم 06-06-2012, 12:53 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نضف و اكنس عربيتك بنفسك ;)

والله انا شايف ان سعرها معقول
يعنى هاتها وجربها وان شاء الله تكون كويس
وانت تقولنا تقرير عنها عشان نشتريها
سبس بالامانة انا معرفش هى كويسة ولا لاه

My car
قديم 06-06-2012, 12:59 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

عندى واحدة كنت اشترتها من معرض فورميلا الأهرام --ولكن لى رأى انها ليست بلقوة التى عليها المكنسة الموجودة فى مراكز الخدمة ولكن حتى تعطيك ماتريده منها يبقى حضرتك الأول تقوم بتنظيف السيارة فى مركز الخدمة ثم تداوم حضرتك على النظافة بصفة مستمرة بلمكنسة الصغيرة لأنها فى هذه الحالة يكون الجزء الأكبر تم نظافته بقوة وبكده مش هيلحق العفر يتراكم فى السيارة وكمان يبقى مشوار مركز الخدمة ممكن يتم عمله كل ستة اشهر يعنى قول مرتين فى السنة علشان يكون التنظيف مرضى لك بنسبة 100%وشكراً على مجهودك

قديم 06-06-2012, 06:22 PM
virusx_x virusx_x غير متواجد حالياً
هواياتي: نتاوي

virusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

عندى واحدة كنت اشترتها من معرض فورميلا الأهرام --ولكن لى رأى انها ليست بلقوة التى عليها المكنسة الموجودة فى مراكز الخدمة ولكن حتى تعطيك ماتريده منها يبقى حضرتك الأول تقوم بتنظيف السيارة فى مركز الخدمة ثم تداوم حضرتك على النظافة بصفة مستمرة بلمكنسة الصغيرة لأنها فى هذه الحالة يكون الجزء الأكبر تم نظافته بقوة وبكده مش هيلحق العفر يتراكم فى السيارة وكمان يبقى مشوار مركز الخدمة ممكن يتم عمله كل ستة اشهر يعنى قول مرتين فى السنة علشان يكون التنظيف مرضى لك بنسبة 100%وشكراً على مجهودك
طبعآ هي مش نفس القوة لان دي متورها من 90 الي 120 وات فقط بس في اعتقادى انها حتقضي الغرض المطلوب منها وفيها ميزة انها فيها طرد يعني تنفع تنضف بيها زي منفاخ الهواء ولكن بقوة اقل و ان شاء الله اشتري واحدة بس الدنيا مزنقة مع الواحد اليومين دول
قديم 12-07-2012, 09:06 AM
الصورة الرمزية ramyhekal
ramyhekal ramyhekal غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تاجر
هواياتي: السيارات

ramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really nice

انا اشتريتها من كارفور تقريبا ب 55 جنيه وشغاله معايا تمام ما شاء الله وبتنضف وواحد اشتراها معايا وقالى انها تعبانه جدا وضعيفه مش عارف بقى انت وحظك

الكلمات الدليلية
لوازم, مكنسة, توظيف, سيارات مصر