العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 15-07-2008, 04:49 PM
m5hawky m5hawky غير متواجد حالياً

m5hawky is on a distinguished road
افتراضي مراكز خدمة غير معتمدة

لو سمحتم لو حد يعرف مراكز خدمةمش معتمدة عشان عربيتى ابيزا 94 عشان المراكز المعتمدة للاسف مش بتعملها صيانة كاملة - البهوات بيغيرو زيت بس

و انا اتنصب عليا بما فية الكفاية فياريت مركز خدمة عندة ضمير و بيفهم فى الابيزا من كلة

او علي الاقل عنوان ميكانيكى و كهربائى و عفشجى
قديم 15-07-2008, 07:12 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مراكز خدمة غير معتمدة

طيب ممكن تقولنا حضرتك عايز تعمل ايه بالظبط فى العربية ؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 17-07-2008, 03:10 PM
m5hawky m5hawky غير متواجد حالياً

m5hawky is on a distinguished road

اولا الف شكر على اهتمامك يا استاذ و ائل

باختصار انا لسة شارى العربية ابيزا موديل 94 و كان معايا قبليها 127 , الابيزا معايا بقلها حولى 6 شهور جبتلى جنان فى دماغى محدش بيفهم فيها من الناس اللى كنت بتعامل معاهم و بثق فيهم و بوظولى شويت حاجات منها على سبيل المثال و ليس الحصر : السنتر و الرداتير و الفتيس و الماكينة بقت خفيفة و بتبخر هتقولى يعنى اية هقولك مش عارف 0 يعنى من الاخر خبرتى قليلة قوى فى العربيات و حوراتها 0

كل اللى بتمناة من ربنا ان اعرف مكان يعملى كل حاجة او مكانيكى و عفشجى و كهربائى و يكون فيهم :-
امانة - قريبين من المعادى بس

عايز اعمل اية بقى المشكلة ان انا مش عارف بس كلة اللى انا عارفة ان العربية مش بتجرى ذى الاول , بتاكل زيت و مياة و بنزين بدينها بتحدف شمال جامد جدا الفتيس ملخلخ عن الاول , بس شوية حاجات كدة و الناس اللى ان عارفهم مش عارفين يخدمونى

و شكرا تانى يا وائل

التعديل الأخير تم بواسطة m5hawky ; 17-07-2008 الساعة 03:18 PM
قديم 17-07-2008, 07:42 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

يا باشا ان شاء الله عربيتك تتظبط وتبقى افضل من الاول كمان بس عايزة شوية صبر وترتيب لاولويات الشغل

بس انا عايز اسئلك حضرتك روحت لاتوماجد اللى ورا حديقة بدر ؟ ولا لاء

كمان بصراحة انا معرفش حد فى المعادى خالص بس لو حبيت تيجى قريب من اوتوماجد ممكن اروح معاك لعفشجى كويس وميكانيكى معرفة برضوا ولو العفشة خلصت نعدى على درش نظبط الزوايا وبكده تبقى خلصت من حاجة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش