العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 02-06-2011, 12:01 PM
elhaw99 elhaw99 غير متواجد حالياً

elhaw99 is on a distinguished road
غاضب جدا تجربة مريرة مع فرع النزهة وربنا يهدى

السلام عليكم
انا اخوكم محمد ولى تجربة مش ظريفة مع فرع النزهة وحبيت احكلكم عليها والغرض من الموضوع دة انهم يصلحوا من نفسهم.
الموضوع قديم شوية
حيث كنت من المعجبين جدا بالجميلة الbyd وقد قمت بحجزها واخدت اكثر من ميعاد للاستلام ولكن كل المواعيد كانت فشنك وعلى الاخص مواعيد ا.خالد (مدير المعرض) و ا.مدحت وبناء على التاخر لمدة 3 شهور نفد صبرى وخصوصا مع انتهاء اجرئات البنك واخدت انطباع سيى عن الشركة وقلت ادا كان الحال دة وانا هديهم فلوس اما الحال هيبقى عامل اية بعد كدة.....
والحمد للة ربنا عوضنى خير واشتريت nissan sunny
وانا فية ناس زميلى عاوزين يشتروا ال byd وبيسالونى عن راى فاقول لهم التجربة المريرة السابقة. فانا مش عارف الشركة اظبطط ولا لا
واقول نصيحة انة ان كانت الbyb قد باعت 4000 سيارة فى 2010 فمن الممكن ان تتخطى حد 8000 سيارة لو اهتمت فقط بتيم البيع. ولكم فى المعارض الاخرة اسوة
ارجو الرد بخصوص مواعيد الحجز والاستلام
قديم 04-06-2011, 05:52 AM

Talking رد: تجربة مريرة مع فرع النزهة وربنا يهدى

السلام عليكم
من الواضح ان الفرع زى ماهو
للامانة لوح اشترى الbyd قريب يقولنا حجز امتى واستلام امتى
قديم 04-06-2011, 06:14 AM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of
افتراضي رد: تجربة مريرة مع فرع النزهة وربنا يهدى

الاستلام كان فى خلال اسبوع السنة الماضية والان فى خلال شهرين بسبب الطلب على السيارة
فى ناس كتير اشترت السيارة فى الفترة الماضية واخرهم الاستاذ جاد وعامل موضع عن الموديل الاوتوماتيك بالصور ومثبت فى المنتدى
الموضوع ليس بهذا السوء والسيارة جيدة جدا وتستحق الانتظار اذا لا قدر الله فى تاخير فى الاستلام
لا داعى لاثارة اشياء ليس لها اساس من الصحة
تقبلوا تحياتى
قديم 04-06-2011, 11:28 AM
الصورة الرمزية اميركول
اميركول اميركول غير متواجد حالياً

اميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to allاميركول is a name known to all

انا مش عارف الناس ليه بتتمسك بفروع الشركه المعارض الي فيها العربيه بره كتير وبيعلنوا علي النت وبسعر اقل من الشركه ادخل علي مصراوي وانت هتلاقي المعرض عارض فيه

اللهم اني عبدك ابن عبدك ابن امتك ماض في حكمك عدل فى قضائك اسألك بكل اسم هو لك سميت به نفسك اوعلمته احد من خلقك ان تجعل القرأن العظيم نور بصري وجلاء همي م/ايمن حسن
قديم 05-06-2011, 05:49 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميركول مشاهدة المشاركة

انا مش عارف الناس ليه بتتمسك بفروع الشركه المعارض الي فيها العربيه بره كتير وبيعلنوا علي النت وبسعر اقل من الشركه ادخل علي مصراوي وانت هتلاقي المعرض عارض فيه
السلام علييكم
كثير اوى من المعارض معندوش العربية بس بيشتغل كوسيكط بمعنى انتا تروح تحجزها من المعرض وهو يحجزها من الشركة وياخد الفرق فى جيبة وانا شخصيا جربت الموضوع دة مع معرض امبارح