العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 24-03-2013, 01:17 PM
electro_mody electro_mody غير متواجد حالياً

electro_mody is on a distinguished road
افتراضي Briliance V5

بفكر اشتري بريليانس v5 و انا شوف العربية جميلة و تقفلها حلو
هل اجيبها و هتعيش معايا ولا بلاش و انا هجبها قسط و خايف تتعطل بسرعة مني ....
ارجو الافادة من اللي جاب العربية دي ضروري
قديم 24-03-2013, 02:31 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Briliance V5

السلام عليكم
الى اشتروها بيشكرو فيها لكن المشكله انها لسه جديده ولم يظهر عيوبها بعد او كفاءتها
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 24-03-2013, 02:58 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

أنا شفت العربية دى ، بصراحة رائعة فى الشكل والإمكانيات والتقفيل ، يكفى أنها من الشركة البافارية وده فى حد ذاته بيديها أفضلية بين السيارات الصينية ، توكل على الله وإشتريها

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 24-03-2013, 04:35 PM
electro_mody electro_mody غير متواجد حالياً

electro_mody is on a distinguished road

المبلغ كبير انا ناوي اشتري الهاي لاين و ممكن بنفس المبلغ اجيب النترا بس انا حابب v5 دو كل اصحابي بيقولولي دة في الاخر صيني النترا اكيد هتبقا احين مع ان الالنترا اتوماتيك فاضية خالص مقيهاش الاوبشنز دي كلها ولا حتا ABS او EBD
قديم 24-03-2013, 06:53 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

انا لومكانك هاشتريها بلا تردد

بس تبقى عارف

انها فى اعادة البيع تخسرجامد

وقطع الغيار فى التوكيل بس

على الاقل لمدة سنة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/