العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 10-12-2009, 08:09 PM
fezo fezo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Architect

fezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud of
افتراضي رد: محتاج رايكو بجد !!!

الغوامق بيبان التراب فيها أكثر
لكن لما تتنظف بتبقى روعة
قديم 10-12-2009, 08:12 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

انت بتشترى عربية عشان انت تتمتع بيها مش تمتع الناس بيها
وتوكل على الله
قديم 11-12-2009, 12:37 AM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

انا من راي الشخصي انا شاب برده ومعايا لوجان نبيتي العربية شكلها حاو وكل صحابي عاجبهم شكلها والعربية مبتقولش معايا لا مع العلم (معيا الفول اوبشن) العربية محترمة جدا وكل حاجة والاوبشن روعة والسعر مناسب جدااااا
وشكلها مميز ويتعرف من علي بعد كيلو
وفي الاخر دي ازواق

logan what ever
قديم 27-12-2009, 04:44 PM
zkralla zkralla غير متواجد حالياً

zkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the roughzkralla is a jewel in the rough

شكلها حلو
الشكل ده اذواق ومش ممكن هتلاقى اتفاق عليه ابدا
أنا شايفها حلوه وبالذات الشنطة العاليه من ورا فى فكرة معظم الى شكل اللوجان مش عاجبه بيكون بسبب الشنطه ديه مش باقولك اذواق
قديم 31-12-2009, 03:31 PM
MACATHIUS MACATHIUS غير متواجد حالياً

MACATHIUS is on a distinguished road

علىعلى فكرة انا بفكر زيك بالظبط و على فكرة انا برده الشىء الوحيد اللى مش عاجبنى فى العربية -الى حد ما- هو شكلها و انا برده زيك بالظبط الشكل عنصر يمثل يمكن 50 % بالنسبة لى لما اشترى العربية و دى اول عربية امتلكها فى حياتى بعد ما طلعت الرخصة. و نازل احجز يوم السبت القادم ان شاء الله. بس ها قولك على حاجة بص على العربية من ورا مع كلمة LOGAN و شريط الكروم و بالذات مع اللون الأسود اللى انا هاحجزه تلاقيها فى منتهى الشياكة و الجاذبية بجد.... انما مقدمة العربية فعلاً مافيهاش شىء ملفت او جذاب انما يعنى حلوة و عادية. و دا رأيى وانا خدت قرار عقبالك لما تقرر بنفسك.