العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 28-01-2010, 05:38 PM
Mhsm87 Mhsm87 غير متواجد حالياً

Mhsm87 is on a distinguished road
افتراضي رد: سؤال عن مدارس وزارة الداخلية لتعليم القيادة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

بص يامعلم بجد من احسن مكاتب تعليم السواقة فى اسكندرية مكتب اسمه تالون سنتر دا فى سيدى جابر شارع الحرية ورقم التليفون 5461913 دا بجد يامعلم هيعلمك كل حاجة صح انا اتعلمت عندهم وكمان المدربين اللى هناك كويسين اوى وان شاء اله تروح وتيجى تحكى عملت ايه فى الكورس وربنا يوفقك
الف الف شكر ليكم
انا فعلاً شفت اعلان في الوسيط عن مكتب تالون سنتر و ليهم موقع على النت و باين عليهم ممتازين
قديم 29-01-2010, 11:59 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mhsm87 مشاهدة المشاركة

الف الف شكر ليكم
انا فعلاً شفت اعلان في الوسيط عن مكتب تالون سنتر و ليهم موقع على النت و باين عليهم ممتازين
بجد يامعلم هتحس انك بتتعلم صح وربنا يوفقك انا اتعلمت هناك وكنت مبسوط اوى
قديم 01-03-2010, 02:33 AM
سشمخة سشمخة غير متواجد حالياً
من انا؟: سواق مبتديء
التخصص العملى: كلية الحاسبات والمعلومات (برمجة)
هواياتي: الانترنت

سشمخة is a jewel in the roughسشمخة is a jewel in the roughسشمخة is a jewel in the rough

طيب ياجماعة محدش يعرف اي مدرسة في القاهرة او الجيزة تكون كويسة
يفضل القاهرة عشان انا تبع مرور حدائق القبة
قديم 16-03-2010, 08:02 PM
hfshaheen hfshaheen غير متواجد حالياً

hfshaheen is on a distinguished road

أنا عندي سؤال ، هي مدارس المرور بتاهل للنجاح في الإمتحان ولا ايه؟ أنا عايزة إن شاء الله أنجح الأول و بعدين الممارسة بعدين أن شاء الله ، المهم النجاح وطلوع الرخصة ، فهل المدارس دي بتعلم ما يكفي للنجاح؟
قديم 06-08-2010, 02:39 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

انسى انك تتعلم من مدرسة المرور نهائى انت تشترك معاهم عشان تاخد الرخصة بس وبعد كدة تدور على حد بيعلم السواقة الحصة بتبقى فى حدود 30 جنية وانت ودرجة استيعابك واللى بيعلمك لازم يكون سمعتة حلوة لانة ممكن يعلمك فى شوارع فاضية وبس لا لازم تتعلم فى الزحمة مهمة جدا لانك لما تسوق بعد كدة حتسوق فى الزحمة لان مافيش غيرها
زحمة يادنيا زحمة

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي