العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > عروض وتخفيضات

عروض وتخفيضات عروض التوكيلات ومراكز خدمة السيارات - تخفيضات على الاسعار - عروض وتخفيضات خاصة باعضاء مصر موتورز يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-05-2010, 03:18 PM
FAHD_SSSS FAHD_SSSS غير متواجد حالياً

FAHD_SSSS will become famous soon enough
افتراضي رد: اجدد عرض لتقسيط المستعمل فقط لمصر موتورز

ممكن الرد على الاستفسارات من خلال المنتدى بدلا من الموبايل وذلك للاستفادة وتوفيرا للوقت ومن باب العلم بالشىء ومش شرط اكون عاوز اقسط او اشترى ولكن من هواياتى الحديث عن السيارات ومتابعة اخبارها واسعارها والاستفادة من خبراتكم........ ولكم جزيل الشكر
قديم 13-05-2010, 06:52 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed elenany مشاهدة المشاركة

انا عايز لانوس او نوبيرا ممكن ادفع مقدم 20000 وقسط 800
ارجوا الرد 0184030198
ممكن اعرف ضمنات حضرتك اية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 13-05-2010, 06:56 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaser4050 مشاهدة المشاركة

أستاذى الفاضل سيف
سؤال بسيط و غريب بس أملى أعرف الإجابة منك
لية ماحدش بيرد على الطلبات على صفحات المنتدى ليستفيد الجميع؟
شكرا
من ال قال كدة لو قرات الموضيع كويس هتعرف ان فى ردود على صفحات المنتدى ولو كنت تقصد ال بيتكتب فية للاستفسار او كلمنى او ماشابة ذلك فبردة السوال دة انا جوبت علية اكثر من 15 مرة على صفحات المنتدى اغلب ال بيسال على طلبات التقسيط او الشراء مبيقولش كل المعلومات عنة وفى ناس بتحرج تقول معلومات عنها زى بتحصل علىكام وبيشتغل فين وظروفة اية وعلشان كدة مش معقول احرج كل شخص واصمم اعرف معلومات عنة على الملاء
غير ان اغلب من يسال بيكون عندة مشكلة ومش معقول يقولها على الملا صح ومع ذلك حضرتك لو ليك اى استفسار قولة وانا اجاوب علية على الملاء
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 13-05-2010, 06:59 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FAHD_SSSS مشاهدة المشاركة

ممكن الرد على الاستفسارات من خلال المنتدى بدلا من الموبايل وذلك للاستفادة وتوفيرا للوقت ومن باب العلم بالشىء ومش شرط اكون عاوز اقسط او اشترى ولكن من هواياتى الحديث عن السيارات ومتابعة اخبارها واسعارها والاستفادة من خبراتكم........ ولكم جزيل الشكر
استفسارات التقسيط تختلف عن معلومات عن السيارت لان دة انظمة بنوك وشركات تقسيط تختلف كل فترة وتختلف من شخص الى الااخر فى الضمنات وظروف الشراء لو ليك اى طلب قولة وانا اجاوبلك علية من باب العلم بالشى زى مانت عايز انما موضوع الاستفسارات دة علشان ناس مش عيزة تقول ظرفها ومستعجلة على الرد وعيزة تتناقش وتكون الامور بالنسبة ليها حاسمة فى السرعة ودة خدمة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 19-05-2010, 05:10 AM
m_yhiea m_yhiea غير متواجد حالياً

m_yhiea is on a distinguished road

معايا 15000 وعايز عربيه موديل فوق 2007 لانسر او رينو ميجان قسط 1500 ممكن تكلمني 0103374441