العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 24-05-2010, 02:55 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربية من الماس شوفتوا الناس وصلت لفين واحنا لسه فين

إذا كان معنى هذا أننا مازلنا فى تخلف فمرحبا به وأنا أقبل أن نبقى هكذا

قديم 24-05-2010, 03:20 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1147طيب يا ترى العربيه دى برده بتمشى بالبنزين ولا بماء الدهب ولا بايه بالظبط ptmnlo123per1147
حاجه تغيظ صحيح اهو شوال المجوهرات الى على العربيه ده يجوز يجى كده طماناشر الف عريس وعروسه فى مصر
قديم 24-05-2010, 03:20 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا كورس اير بس والنبي بلاش الحاجات اللي بتزغلل دي
قديم 25-05-2010, 09:54 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meemee مشاهدة المشاركة

اptmnlo123per142احباطتني ياكورسير
مش تعملي البحر طحينة
اصل انا بحب الطحينة اووووي
عموما ديه عربية الوليد بن طلال معروض علي موقع تاني باسمه
عموما انا مش عايزة غير 5 ماسات واحدة خاتم
واتنين حلق وواحدة سلسلة
بس
شوفت انا طيبة از ي

طب انت هتسال الخامسة هاعمل بيها ايه

حل الموضوع ده موجود عندي انتي تبعتي رسالة تكون مطرزه بالدهب لعمو الوليد ابن الــــــــــــــتــــــــ ـــــــيـــــــــــــــت ده تطلبي منه يفكلك الخمس حتت دول وقوليله اعتبر ان العربية اتخبطت اكن سواق ميكروباص حكهالك مش هتقصر معاك الكام حته الماس اللي هيقعوا في الارض وساعتها قلبه هيحن وهيعرف انك تبعنا هنا في المنتدي وهيبعتلك علطول الخمس قطع اللي انتي عايزهم وبجد انا بحترم فيكي قناعتك ديه يعني لو واحده مكانك كانت طلبة الرفرف ولا الاكصدام الامامي ولا وش الكابوت لكن قناعتك ديه هيه اللي هتخليه يبعتهوملك علطول بس ابقي قوليله انك تبعي في الجواب وهوه مش هيعز عليكي حاجه ابدا
قديم 25-05-2010, 09:56 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meemee مشاهدة المشاركة

كلمتي
كلمتي
انا بتقلب في المنتدي ولا ايه

هههههههههههههههههه فكرتيني بفيلم معلش احنا بنتبهدل لما وحيد بيقول للقرموطي العب قاله ولا احنا هنخش علي شغل بعض ولا ايه ههههههههههههههههههههههه