العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 15-05-2011, 04:01 AM
kastan kastan غير متواجد حالياً
من انا؟: أتمنى أن يرضى عنى ربى فى الدنيا و الاخره
التخصص العملى: INSPECTOR(SCA

kastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud of
افتراضي رد: باركولي استلمت الالنترا اول امبارح الحمدلله .. بس عندي استفسارين بساط

الف مليون مبروك ربنا يباركلك فيها و يبعد عنك شرها
قديم 15-05-2011, 04:05 AM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: باركولي استلمت الالنترا اول امبارح الحمدلله .. بس عندي استفسارين بساط

ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها
و 100 % كلام كورسير

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 15-05-2011 الساعة 04:37 AM سبب آخر: التعديل لــ ( كورسير )
قديم 15-05-2011, 04:05 AM
romio.drift romio.drift غير متواجد حالياً

romio.drift will become famous soon enoughromio.drift will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك يا زعيم وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

ثانيا بالنسبة لموضوع القلق معلش تعالي علي نفسك لان ليك 24 ساعة فقط سماح بالتحرك بيها معلش استحمل لحد يوم الاتنين ورخص وامشي براحتك

بالنسبة لصيانة ال 1000 كيلو بدون اي مصاريف اطلاقا بتحاسب بس علي تمن الزيت والفلتر فقط واي حاجه في العربية شاكك فيها قولهم عليها يعملوها عندهم زي الترصيص او ظبط الزوايا وهكذا

بالنسبة لل 1000 الاولي نصيحة متخليش ال ار بي ام يعدي ال 2.5 وبلاش تزود في السرعه علي ال 100 كيلو علشان فترة التليين وبلاش تشغل التكييف

وربنا يسترها عليك وعلينا
الله يبارك فيك ياباشا .. ما اه هي مركونه ما مشيت ال 24 ساعه السماح دول اصلا لما تبقا ترخص ان شاء الله هي يدوب بس جت من المعرض وخلاص ....
تمام مفيش مصاريف عند ال 1000 وبالنسبه للنقلات وكده مدوستش لحد دلوقتي ربع دواسة البنزين سايبها براحتها خالص وبتنقل فعلا اه عند 2.5 والسرعه 70 - 80 كمان .. بس بالنسبه للتكيف الراجل اللي سلمني وعرفني على اللي فيها قاللي اني اقدر اشغله على 2 اخرو بس مش عارف كده يبقى بلاش احسن لأن دا من نفس رأي والدي .. شكرا اوي على اهتمامك وردك وربنا يسترها على الجميع ان شاء الله
قديم 15-05-2011, 04:12 AM

romio.drift will become famous soon enoughromio.drift will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh مشاهدة المشاركة

الف مبروك
وربنا يمتعك بيها ويباركلك فيها
ويبعد عنك شرها وشر قرها
الله يبارك فيك .. امين يارب
قديم 15-05-2011, 04:14 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

الف مبروك ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
الله يبارك فيك اللهم امين