العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA

قديم 16-03-2010, 08:24 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وأخيرا ... بريوس تكشف سبب التسارع المفاجئ لسيارات تويوتا

ايه المواضيع الاستاذة دى يا باشا و ايه الفكر العالى ده
نصيحتى يا باشا خد بنصيحة عمنا ايمن و سيبك من الهندسة اللى مابتأكلش عيش اليومين دولون
تسلم يا باشا على عمليات تنشيط المخيخ الصباحية و ربنا يستر علينا من تويوتا و عفاريتها

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 16-03-2010, 09:01 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

صباح الفل يا سام يا مبدع دائماً وابداً انا مش عارف اكتب من كتر الضحك ومش لاقى كلام اوصف بيه اعجابى باسلوبك العلمى الحيوى العضوى المعملى الاكلينيكى البحت فى استخلاص المادة العطرية من بتلات زهرة البطاطا الامريكية المزروعه فى التربه اليابانيه الخصبه
بس بجد والله بالرغم من كراهيتى لتويوتا واستنكارى للافتكاسه البريوسيه الا انى صعبان عليا البهدلة اللى بتتبهدلها ديه

بس ياترى مازدا وهوندا ممكن تستفيد من الوضع الحالى ولا هما كمان هيروحو فى الرجلين والرابح الوحيد هى الشركات الامريكية ....... مش عارف

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 16-03-2010, 10:20 AM
corsair
Guest

ههههههههههههه تخيل انتا كدا قاعد سايق ولاقيت مره واحد العربية بتمشي مع نفسها ولا اكنك ليك لازمه جواها عربيه معفرته
قديم 16-03-2010, 12:54 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

شكرا على الموضوع الجميل يا سامح باشا
و حمد للة على السلامة بموضيعك الجميلة و المتميزة

انا ليا طلب بسيط

انا الصراحة مكنتش متابع موضوع تويتا دا كنت فاكرة عادى

انما طلع ان فية حوادث و تحقيقات و الناس بتتكلم

و ياريت اى حد متابع يدينا نبذة مختصرة فى رد

او يعمل موضوع شامل عن الى بيحصل فى تويوتا

وشكرا

قديم 16-03-2010, 04:41 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ايه المواضيع الاستاذة دى يا باشا و ايه الفكر العالى ده
نصيحتى يا باشا خد بنصيحة عمنا ايمن و سيبك من الهندسة اللى مابتأكلش عيش اليومين دولون
تسلم يا باشا على عمليات تنشيط المخيخ الصباحية و ربنا يستر علينا من تويوتا و عفاريتها
منور يا محمد باشا ... و الله بفرح لما اشوف ليك تعليق او رد
هي عفروتا .. قصدي تويوتا ... فعلا العفريت ركبها ... وأزح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا سام يا مبدع دائماً وابداً انا مش عارف اكتب من كتر الضحك ومش لاقى كلام اوصف بيه اعجابى باسلوبك العلمى الحيوى العضوى المعملى الاكلينيكى البحت فى استخلاص المادة العطرية من بتلات زهرة البطاطا الامريكية المزروعه فى التربه اليابانيه الخصبه
بس بجد والله بالرغم من كراهيتى لتويوتا واستنكارى للافتكاسه البريوسيه الا انى صعبان عليا البهدلة اللى بتتبهدلها ديه

بس ياترى مازدا وهوندا ممكن تستفيد من الوضع الحالى ولا هما كمان هيروحو فى الرجلين والرابح الوحيد هى الشركات الامريكية ....... مش عارف

مساء الفل يا بو نورا ... و ربنا يسعدك و تضحك دايما
وانا معاك فعلا بغض النظر عن مشاعرنا تجاه تويوتا ...
لكن الافترا وحش ... و الناس ماشيه ورا الموجه و التلطيش على ودنه ...
الغريبه ان الناس بتشتكي من عربيات بقالها سنين معاهم ...
يعني هو العفريت طلع من التانك دلوقتي بس !!
ولا هي تويوتا كلها مشاكل و رديئه بس صحابها كانو نايمين في العسل وبقدره قادر فاقو دلوقتي بس كلهم مع بعض !!!!
مفيش منطق !!ptmnlo123per130

اكبر مستفيد من القصه دي هي فورد .. حتى جي ام مستفادش زي فورد ...
هوندا طلع لها عفريت في الايرباج و نيسان في الفرامل
اما مازدا وميتسوبيشي فواحده في عالم النسيان ..والتانيه مفقوده في بحر الظلمات ... و لو فكرت واحده فيهم تصحى حيحضرولها عفريت برضو ... خصوصا انهم ميستحملوش قلمين على بعض ptmnlo123per163
ولا عزاء للسوزوكي

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &