العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 07-02-2009, 01:47 AM
Michael_Lanos Michael_Lanos غير متواجد حالياً
من انا؟: Ask Me
التخصص العملى: Programmer
هواياتي: Cars, Computers

Michael_Lanos will become famous soon enough
افتراضي رد: تجربتي المتواضعة مع الدايو لانوس S

اللانوس كييفه حك فى المطبات مع الركاب
قديم 08-02-2009, 01:30 PM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

انا سمعت ان الانوس الجديدة اللى هى شيفرولية علوها شوية او عملو فيها حاجة علشان المطبات

وواحد صاحبى معاه الانوس القديمة بيقولى ان مهندس فى التوكيل قالوه ممكن يعليهالو 2 سم وده هيظبط المطبات وفى نفس الوقت مش هيخليها تعوم منة الكلام ده صح ولا غلبط

قديم 11-02-2009, 10:53 AM
الصورة الرمزية mimo alex
mimo alex mimo alex غير متواجد حالياً
من انا؟: مخمد سعيد قاسم
التخصص العملى: مدير بفندق
هواياتي: الرياضه بكافه انواعها

mimo alex is on a distinguished road

الاخ سامح مابروك عليك وربنل يكفيك شرها ولي سؤال هل في فرق بين لانوس شيفروليه ولانوس دايو
وخاصه العفشه والصيانه
جزاك الله خير ومبروك مره تانيه
قديم 11-02-2009, 02:04 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

mbrouk ya wael , w rbna yebareklak feha
i have a frind had Lanos , she was very good , and its spare parts was cheap , and he was happy with it
قديم 12-02-2009, 05:43 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts

الف مبروك يا استاذ وائل انا معايا برده لانوس عيوبها زى ما قلت بالضبط ومميزاتها زى ماقلت بالضبط الفيوزات والعفشه والبنزين
والمميزات دواخل وموتور

بس للاسف ثبات ما فى بعد 100 او 120 كلم
ويعنى انا عندى شويه تعديلات ناوى ان شاء الله اعملها ف العربيه بس مستنى شويه كده اما اغير العربيه او اشترى واحده مستقله بيا او اوضب وللتوضيب عندى شغل كويس للعربيه دى ممكن تركب جنط عريض بس العربيه دى عشان تركب جنط لازم توضب عفشه ف ممكن تركب يايات رياضى تقوى العفشه وده ف حد ذاته يعمل ثبات ممتاز للعربيه بس يحمل ع الموتور ف ممكن تركب فلتر رياضى وانا جربته بيجرى العربيه وممكن تركب علبه شكمان بس الصوت مزعج للى وراك وسلك بواجى رياضى وبواجى 3 شعله ولو غاوى ممكن تركب سبويلر اهو يساعد ف الثبات
ارجو الرد والتعليق

لا تحسبن الابتسامه على وجهى فرحا فالطير يرقص مذبوحا من شده الالم

fokak mne

الكلمات الدليلية
دايو لانوس