العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 27-05-2013, 04:17 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: عايزة عربية لقطة تعبت بجد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AlexGirl مشاهدة المشاركة

ولا زااااااال البحث جاريا
الاخت العزبزه انا شايف عربيه بجوار العماره ال انا ساكن فيها مكتوب عليها للبيع المهم اتصلت بصاحبها ومعرفتوش ان انا جاره .العربيه هي سينا 2001 مرفوعه 6 سنوات عامله 80000كيلو فابريكه بره وجوه كامله بس طبعا ال2 زجاج الخلفي مش كهربا لونها نبيتي انا شايف حالتها من الخارج ممتازه وللعلم هو اول يد والعرابيه فيها رخصه سنه ونصف تقريبا هو بيتكلم في 45000 جنيه وطبعا السعر ده بعيد جدا وقلت له اخر سعر علشان اجيب ميكانيكي وسمكري قال لي بس لما تيجي وتشوف حاله السياره فيها كلام تاني المهم انا بدور علي سياره لاخي تكون لقطه وقلت له علي هذه السياره فكان رده ان كل حاجه كنت عايزها في العربيه لقيتها في العربيه دي حاله نضيفه واول يد ومن واحد عادي مش تاجر بس نوع العربيه هو المشكله سينا مش مطلوبه اوي وتقيله في البيع \ اسف علي الاطاله ولكن التفاصيل مهمه في المواضيع دي المهم لو ليك اي سؤال او استفسار او رفض انا تحت امرك العربيه مرور فيصل الجيزه

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }