العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 08-01-2012, 03:27 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: أنا مسافر مش عارف اعمل ايه في تيجو

بيعها واحفظ الفلوس ولما ترجع اشترى غيرها دى عربية زيها زى الموبيل زى التلفزيون بس المشكلة انها هتكون فى الشارع او الجراج هتتبهدل من غيرك ولو رفعتها بردوا موش حل لانك لما هترجع هتلاقى نفسك محتاج تغير قطع وهتصرف لك شوية علشان تظبطت الحاجات اللى باظت من الوقفة
لو حسبتها هتلاقى ان انت لو بعتها وخسرت فيها الان مبلغ صوغير افضل من انك تنتظر لما ترجع وبردوا هتدفع مبلغ علشان تشغلها وترجعها اكنها جديده زى ما كانت

قديم 10-01-2012, 11:27 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

مع تحيات حزب الهجوم على الاسبرنزا

انا مش عارف انت بتتكلم ف ايهة اصلااااااا ياعم اللي بيني وبينك السوق شوف اللانوس 99 بتتباع بكام واي موديل من الاسبرانزا وليكن ال516 بيتباع بكام ؟؟؟حاجه غريبه ويا ريت تبطل تتهم الناس بالباطل
قديم 11-01-2012, 01:35 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

بيعها احسن و الفلوس بتاعتها تشتغل و تجيبلك 10% مكسب بدل ما تتركن و ثمنها بيقل
قديم 17-02-2012, 03:05 AM
HELGOHARY HELGOHARY غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان

HELGOHARY has a spectacular aura aboutHELGOHARY has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

بيعها احسن و الفلوس بتاعتها تشتغل و تجيبلك 10% مكسب بدل ما تتركن و ثمنها بيقل
وانا بأيد الرأى ده . كده كده العربية تمنها بيقل كل سنة وربنا يكرمك ولما تسافر يمكن تحب تزود وتجيب حاجة أعلى مع العلم ان ركنتها هاتقل من كفائتها وهاتحتاج تصرف عليها بشكل أو بآخروبرده لو اخدنا كلام اخونا MmFFoR والفلوس دى قدرت تشغلها وحاطيتها فى بنك اسلامى وعلى افتراض ربح 5% فانت كده لو ماكسبتش فانت ماخسرتش

استخير برده واستشير . الاهم التوفيق فى السفر

قديم 17-02-2012, 03:43 AM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

حسب حبك للعربية ولو عندك احساس بأنك لم ترجع ان شاء الله بألف سلامة هتركبها يبقى ترفعها أفضل ، أما لو كنت هتفكر تبعها بعد ما ترجع يبقى أفضل تبيع دلوقتى احسن