العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 03-01-2014, 07:02 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

انت متخيل انك لما تسأل الحرامى وتقوله انت حرامى ولا لاء هيقولك اه انا حرامى !!

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 03-01-2014, 07:23 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

ابو نورا بعد تفكير قررت
انا مش حرد عليك لاني تاتي مره اقولها انا رديت مم زمان
بالنسبه لاساس المنتديين و ملكيتهم الفكريه فديه متخصنيش كعضو دخلت بعدها و بعد ما استفدت هنا و هناك مش بعد مابنيت علمي و خبرتي المحدوده في عالم المحركات حهدها عشان طلع منتدب مسروق و لا سرق ولا ولا....مبخصنيش اللي يخصني اني اشارك و الاقي حد يساعدني لو عندي مشكله ده كعضو
اخر حاجه انا موجود في مصر موتورز و عضويتي فعاله ان مكانش الاداره حتعلقها او تحذفها و مشاركاتي حتكون محدوده فيما عدا لو لقيت عضو يستحق الثناء والتشجيع بجد لانه فادني شخصيا او لاقيت اني عندي معلومه او نقل خبره تستوجب نقلها لهنا لكني مستمر مع نايل لاني وجدت الاسره بالفعل هناك
اتمني للاعضاء والاداره ايضا المنتدى ككل مزيد من التقدم والتطوير وخلي الاعضاء اللي هنا هنا واللي هناك هناك
بالتوفيق جميعا وشكرا يا ابو نورا

Sent from my LT26i using Tapatalk
قديم 03-01-2014, 08:02 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crazydeepman مشاهدة المشاركة

ابو نورا بعد تفكير قررت
انا مش حرد عليك لاني تاتي مره اقولها انا رديت مم زمان
بالنسبه لاساس المنتديين و ملكيتهم الفكريه فديه متخصنيش كعضو دخلت بعدها و بعد ما استفدت هنا و هناك مش بعد مابنيت علمي و خبرتي المحدوده في عالم المحركات حهدها عشان طلع منتدب مسروق و لا سرق ولا ولا....مبخصنيش اللي يخصني اني اشارك و الاقي حد يساعدني لو عندي مشكله ده كعضو
اخر حاجه انا موجود في مصر موتورز و عضويتي فعاله ان مكانش الاداره حتعلقها او تحذفها و مشاركاتي حتكون محدوده فيما عدا لو لقيت عضو يستحق الثناء والتشجيع بجد لانه فادني شخصيا او لاقيت اني عندي معلومه او نقل خبره تستوجب نقلها لهنا لكني مستمر مع نايل لاني وجدت الاسره بالفعل هناك
اتمني للاعضاء والاداره ايضا المنتدى ككل مزيد من التقدم والتطوير وخلي الاعضاء اللي هنا هنا واللي هناك هناك
بالتوفيق جميعا وشكرا يا ابو نورا

بعد متابعتي للموضوع من الاول
سؤال بقي
انت بقي مين عشان تقيم وتقول ان اللي هناك بيفهموا اكتر من اللي في مصر موتورز

وبالنسبه للملل وان المنتدي هنا نايم
طب ما قولتش الكلام ده لنفسك ليه وانت مشترك بقالك ازيد من 3 سنوات ومشاركاتك لم تتعدي ال 200 مشاركه
فين نشاطك انت الاول عشان تتهمنا او تحثنا علي النشاط

ومالك ياعم داخل فارد صدرك علينا كده ليه وانت مش غلطان ومعملتش حاجه
امال احنا اللي عملنا
وبما ان المنتدي وحش وممل وابو نورا ديكتاتوري واحنا كأعضاء مبنفهمش في العربيات زي حبايبك اللي بيفهموا هناك وانت ولا وقف ولا حظر يهم داخل ليه هنا بقي

قديم 03-01-2014, 10:12 PM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute

عموما يا ابو نورا مش حرد على لسانك الطويل ده والفاظ الجميله لكني مازلت في المنتدي رغم انفك لانه زي مابتقول مش ملاكي مش بتاعك ولا ملكك يعني وزي الاستاذ الفاضل عمرو السيسي تفضل وجاب و شهد بمقابله وهوا عنده عضويه على النايل موتورز والواضح. انه معلهوش كلام يعني شهاداته مش مجروحه يتفضل يقول الصراحه اذا كان نايل موتورز فعلا بيحصل جواه كل الوساخه اللي قولت عليها ديه لان الطببعي لو الواحد لاقيها هناك و عارف بيها المفروض مايدخلش هنالك وسط العصابه على قولك
مستني ردك يا عمرو بيه

بص يا باشا بعد التحية والاحترام ليك
انا من الاول والله شايفك مظلوم واتاكد من شوية حذكرها في اخر الكلام
وبصراحة الي البشمهندس صفوت اتقي الله واستغفر ربنا
لانك نميت في الراجل دة وافشيت سرة
والي الاستاذ crazydeepman انك تقول كلام في حق الاعضاء في الغياب مش كويسة
يا سيدي صديقي العزيز كار امير عامل جروب اسمة مخربين السيارات
واوقات كتير بنجد تهكمات علي مواضيعنا مش عيب
انت شايفنا مش كويسين اعمل موضوع ولم اخطاءنا ياسيدي
وما اوتيت من العلم الاقليلا
ثانيا انا حعرض لك حاجة ما اعرفش حتزعلك ولا لا واتمني من الله انك تسامحني عليهم
عارف في الافلام الاجنبية ما بيقبضو علي مشتبة فية بيقلولو اية الزم الصمت الزم الصمت
والا اخذنا هذا الكلام ضدك
ودة الي حصل معاك هنا
الكلمتين الي عرفوني انك مظلوم
انك عملت موضوعين هناك بتثتغيث بحد يجي يرد
اغلقو لك موضوع والتاني حذفوة
بصراحةانت صعبت عليا في الموضوعين جدااااااا
وبصراحة انا زعلت من قرار الادارة هناك في مثل ذلك
وممكن اعرف يعني اية غلق بقرار اداري بحت
وبموضعك هناك تسببت في اهانتنا جميعا هنا
الله يسامحك
بس اظن الان انت ممكن تقرر الصح فين
اة نسيت انهم راضوك في رسالة خاصة

]من اهم مواضيعي المصورة
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90049 (كيف تتعرف علي قدرة المحرك)
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111175 (كيف تعتني بدورة التبريد)
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=124669(شرح دورة الوقود وتنظيف الرشاشات)

{وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ} [البقرة: 216]}.
قديم 03-01-2014, 10:28 PM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute

و بعدين يا ابوا نورا انت بتقول لا هشتمك و الاقيقك بتشتم ايه ارد امتى انا؟؟ انا مش حرد عشان لو على كلامك اللي انت قايله في اول مشاركه. خالص بخصوص ملكيه و صاحب الفكره و خصوصا انت اثرت الشك في نفسي و بدأت اصدقك بعد مالاقيت تجاهل لاسئلتي عن صحه الكلام ده هناك من المؤسسين وبعد تجاهل الرسائل اللي بعتها هناك بس الصبر جميل يا ابو نورا و ثق تماما انك لو اتضحلي ان كلامك صح بخصوص النقطه ديه انا حاجي اقول اللي عرفته
و بالنسبه لنقطه الاعتراض بخصوص اللي انا عملته انا مصر اني مغلطش يا ابو نورا و بطلب الاعضاء اللي ليهم عضويه هناك انهم يعملوا اللي قولت عليه في المشاركه. السابقه

شكلك بسبك حتتوقف عضويتي هناك
نصيحة اخوية الكلمتين الحلوين الي بعتوهم لك في رسالة وانت شكرتهم
اوعي حد يستدرج وتقول عليهم علشان الموضوع ما يكبرش
اظن انك عرفت الصح فين
وخليك بعيد

]من اهم مواضيعي المصورة
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90049 (كيف تتعرف علي قدرة المحرك)
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111175 (كيف تعتني بدورة التبريد)
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=124669(شرح دورة الوقود وتنظيف الرشاشات)

{وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ} [البقرة: 216]}.

الكلمات الدليلية
منتدى, حرامية, نايل موتورز, نايل موتورز الحرامى