العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 17-04-2012, 03:34 PM
Abdallah.al.mansour Abdallah.al.mansour غير متواجد حالياً

Abdallah.al.mansour is on a distinguished road
للاهمية عايز اشتري عربية جديدة في حدود 90000

السلام عليكم
ارجوكم ساعدوني انا لسه بايع العربية بتاعتي تيريوس 2000 كانت مستعملة و جننتي و بفكر اجيب جين تو
مع العلم انا من المنصورة و بسافر كتير جدا جدا بس الناس بتخوفني منها في اسعار قطع الغيار و سعر اعادة البيع . ففكرت في تيوتا كرولا 2005 او لانسر بومة 2007 مستعمل بس خايف من المستعمل .
ف ايه رأيكم ارجوكم ساعدوني انا قربت اتجنن بسب موضوع شراء العربية ده
قديم 17-04-2012, 03:38 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اشتري عربية جديدة في حدود 90000

90000 ممكن تجبلك سيزوكى فيتار 2005 وعربيه عاليه وحلوه بس قطع الغيار معرفش ظروفها ايه بس انا شايف من وجهه نظرى الصغيره ان العربيه ديه من احسن العربيات لطرق مصر وربنا يوفقك فى الافضل

قديم 17-04-2012, 03:58 PM
Abdallah.al.mansour Abdallah.al.mansour غير متواجد حالياً

Abdallah.al.mansour is on a distinguished road

شكرا لاهتمامك يا ابو حميد بس انا زي مابقولك مقلق من المستعمل
قديم 17-04-2012, 04:15 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdallah.al.mansour مشاهدة المشاركة

شكرا لاهتمامك يا ابو حميد بس انا زي مابقولك مقلق من المستعمل
والله المستعمل انت وحظك بس لو وقعت فى عربيه كويسه صدقنى مش هتفرق معاك وانت اى عربيه لو جبتها مستعمل وديها فحص فى التوكيل اعتقد الفحص فى حدود 150 وتعرف كل حاجه فيها بس نصيحه اوعى تجيب عربيه واطيه المطبات عندنا فظيعه انا معايا 307 المطبات فظيعه

قديم 17-04-2012, 06:06 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

باشا تفكيرك مظبوط

هات جين تو عربيه روعه

وهتجيبها زيرو

وقطع غيارها متوفرة فى القاهرة

وكمان أى محل عندك يبعت يجيب اللى انت عايزه

فى نفس اليوم او تانى يوم

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

الكلمات الدليلية