العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 22-03-2011, 04:19 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمله الغضب على جميع وكلاء السيارات بمصر

كلام جميل اوى بس عايز يتنفذ وبسرعه كمان خلى الشعب يركب عربيات نظيفه بقى الواحد ارف من العربيات ال اكل عليها الدهر وشرب
قديم 22-03-2011, 04:35 PM
zoom man zoom man غير متواجد حالياً

zoom man will become famous soon enough

عاوزين بس يا جماعة اسم او عنوان الحملة على كل اقسام المنتدى عشان فى ناس ياما مش بتشوفة نظرا لاتساع المنتدى وطبعا كلنا مع الحملة وشكرا ليكم انكم استجبتم لصرخات الشعب الغلبان
قديم 22-03-2011, 04:42 PM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

كلام جميل اوى بس عايز يتنفذ وبسرعه كمان خلى الشعب يركب عربيات نظيفه بقى الواحد ارف من العربيات ال اكل عليها الدهر وشرب
يلا ايدك فى ايدنا ....علشان نحقق الكلام ده ونوقف الفساد والمهازل دى.....ورابط الجروب على الفيس بوك موجود فى التوقيع تحت.....اشترك معانا......عايزيين العدد يزيد......ونورتنا بمشكرتك

لا اله الا الله محمد رسول الله
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

قديم 22-03-2011, 04:54 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silentman84 مشاهدة المشاركة

حضرتك كنت شارى الانجلون بكام؟؟؟؟؟؟

اهلا وسهلا بيك
كنت شاري العربيه 75000 بس كان عليها خصم عشان حجزتها فمعرض اوتوماك وسعرها الاصلي هو الحالي 80000
قديم 22-03-2011, 05:56 PM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoom man مشاهدة المشاركة

عاوزين بس يا جماعة اسم او عنوان الحملة على كل اقسام المنتدى عشان فى ناس ياما مش بتشوفة نظرا لاتساع المنتدى وطبعا كلنا مع الحملة وشكرا ليكم انكم استجبتم لصرخات الشعب الغلبان
اوكي ياباشا.....انا عامل الموضوع على التجارى العام ...ومش عارف ينفع اكرر الموضوع فى باقى الاقسام ولا ..لا.......ممكن الاداره تسمح

لا اله الا الله محمد رسول الله
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم