العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

موضوع مغلق

قديم 09-03-2010, 10:34 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية العك دة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ice_wolf مشاهدة المشاركة

انا متفق معاك لو انا غلطان فى كلمة عك هل باقى التطاول والالفاظ اللى ذكرت والتهكم الشخصى عليا مش استفذاذ واكثر ولا انا غلطان؟؟؟؟؟؟؟؟
الأخ المحترم، بالطبع لايستطيع أحد أن يحجر على رأى أحد ولكن فى حدود، فسأضرب لك مثلا، اذا كنت أنت صديق عزيز لى، وفى يوم وجدت ألوان أو موديل ملابسك فيه شئ خطأ من وجهة نظرى!! فهل من المقبول أن أبادر بالقول وأقول لك أيه العك اللى انت لابسه ده (مع احترامى لشخصك) ولا من الأفضل أن أقول لك ما أريده بطريقة آخرى بينى وبينك؟ وأذا حدث ذلك هل ألومك اذا رديت على بمثل ماقلت (مع أنى ضد أى تطاول أو تهكم على أى شخص)، المشكلة انك لم تبادر بالإعتذار عن تلك الكلمة ولكن نظرت بنظرة آخرى، الموضوع كان ممكن أن ينتهى بكلمة واحدة منك وأرجو أن تبادر بها وأنا متأكد أنك سوف تجد الإعتذار من كل شخص أساء اليك مع احترامى لجميع الأخوة فى المنتدى.
قديم 09-03-2010, 10:47 PM
ice_wolf
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

أولا :- أنا مافسرتش الموضوع من وجهة نظر الآعضاء لآن كل واحد منهم له وجهة نظره المختلفه لكن كلهم

برضوا حضرتك مقرتش الكلام كويس ياريت تقراة انا اقصد حضرتك داخل تفسر الموضوع وبتطلب توقف عن المشاركة حتى يبت الادارة فى الموضوع

أجمعوا على شىء واحد !

ثانيآ :- أنا ما هاجمتش حد فهم رأيك و كل اللى أنا حاولته انى أوقف الهجوم على حضرتك وأظنه توقف !

انا مش فاهم النقطة دة هل انا عاجز مثلا عن الرد انا لما رديت ووضحت توقف الههجوم وليس بسبب حضرتك وعموما شكرا لتدخلك

ثالثآ :- لك الحق الكامل فى تقديم الشكوى آه لم يقل أحد غير ذلك ! لكن منتظر رد الاداره لآ ! لآنك ابتديت

ابتديت اية ياريت توضح انا الحمدلله مةوقفى سليم ولم اتطاول على اى عضو

تدخل فى مناقشات تانى مع البعض لن تزيد الآمر الا سوءآ !

اظن ان ليا الحق ارد على الاعضاء المحترمين اللى داخلين يوضحوا ودة انا مش شايفة بيضعف موقفى ولا الكلام دة

حضرتك شايف انى داخل أهدى الآمور وانت مش مبسوط وبتقول قادر على الرد على كل واحد ! اتفضل حضرتك

حضرتك لكل مطلق لالحرية فى تفسير الكلام وارجوا منك عدم شخصنة الحوار انا لا اتحدث لاحد بعينة ولا قولت لحضرتك متتدخلش ولا اى من ذلك

رد كما تشاء ! بس كده ممكن العمليه تزيد و تبقى شكوتك للاداره موقفها ضعيف !

انا كما وضحت برد بكل احترام لمن احترمنى وقدر وجهة نظرى ودة لا يضعف موقفى ابدا

أنا آسف سعادتك لو كنت تدخلت ! والآمر لله ! أما السفسطه تعنى كلام غير مفهوم مره يمين و مره شمال ولا بيودى

ولا اسف ولا حاجة الموضوع مش مستاهل تضخيمة وانا ما اقصدش حضرتك باى شىء مما يقال بالعكس انا اول لما رديت شكرت الناس المحترمة اللى ردت على الموضوع

ولا بيجيب ! وأظن حضرتك مش مقصود بالكلمه دى لآن كلامك كان واضح ما فيش فيه سفسطه !

وانا عارف ذلك وفاهم كلام حضرتك على المشاركات فى بداية الموضوع

أما اذا كنت بتدافع عن غيرك ! فأنت كده بتعطى لنفسك الحق اللى لسه انت رافضه من شويه ان حد يتكلم عن لسان حد !

الحمدلله انا لا ادافع عن غير اما بخصوص العضو lucy man انا كتبت فى نهاية ردى انا لا اعلق على كلمة سوفسطائيين اساسا ياريت حضرتك تقرا مشاركاتى بتمعن ولا تفهم كلامى بمحمل سىء

أرجوا أن يكون كلامى واضحآ !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122
وارجوا انا ايضا ارجوا ان يكون كلامى واضحاااا وشكرا
قديم 09-03-2010, 10:53 PM
ice_wolf
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

الأخ المحترم، بالطبع لايستطيع أحد أن يحجر على رأى أحد ولكن فى حدود، فسأضرب لك مثلا، اذا كنت أنت صديق عزيز لى، وفى يوم وجدت ألوان أو موديل ملابسك فيه شئ خطأ من وجهة نظرى!! فهل من المقبول أن أبادر بالقول وأقول لك أيه العك اللى انت لابسه ده (مع احترامى لشخصك) ولا من الأفضل أن أقول لك ما أريده بطريقة آخرى بينى وبينك؟ وأذا حدث ذلك هل ألومك اذا رديت على بمثل ماقلت (مع أنى ضد أى تطاول أو تهكم على أى شخص)، المشكلة انك لم تبادر بالإعتذار عن تلك الكلمة ولكن نظرت بنظرة آخرى، الموضوع كان ممكن أن ينتهى بكلمة واحدة منك وأرجو أن تبادر بها وأنا متأكد أنك سوف تجد الإعتذار من كل شخص أساء اليك مع احترامى لجميع الأخوة فى المنتدى.

ارجوا منك عدم شخصنة الموضوع وانى كنت بتكلم على الاعضاء والمثل اللى ذكرتة لايمت لموقفى بصلة لما احكم على عمارة فى الشارع ان شكلها وحش وحضرتك ساكن فيها دة لا يضرك ولا يمسك بشىء انا حر فى راى وبالنسبة للكلمة ممكن لو كانوا ردوا بطريقة مهذيبة انا كنت بادرت بلاعتذار انا علقت على الشكل وهما تطاولو عليا شخصيا
قديم 09-03-2010, 11:28 PM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute

مع الاحترام الشديد ليك و لجميع الأعضاء
أعتقد أنه خانك التعبير و لذلك كانت الردود شديده شويه
فأعتقد لو سيادتك عرضت اقتراحاتك علي أبو نورا أو في باب المقترحات الموضوع هيعدي ان شاء الله
و بذلك سيتأكد الناس كلها ان حضرتك كنت عاوز تساعد مش مجرد انتقاد
وشكرا ليك

Uploaded with ImageShack.us
قديم 10-03-2010, 12:31 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
موضوع مغلق