العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 16-08-2009, 11:44 AM
funny74 funny74 غير متواجد حالياً

funny74 is on a distinguished road
افتراضي تجربتى مع مركز صيانه هيونداى ابو غالى

يا جماعه انا رحت امبارح السبت اعمل صيانة ال 10000 كم لعربيتى الانترا 2009 و لما سألت عن التخفيض لأعضاء المنتدى مهندس الاستقبال قالى لازم تكون جايب ورقه من المنتدى و لمل قولت له الكلام ده مش مظبوط و انا على حد علمى ان فيه قائمه باسم الاعضاء المستفيده من العرض ده. قالى اصل المهندس حاتم و المهندس احمد مش موجودين و هم المسؤلين عن العرض ده. انا فى الحقيقه سكت لان الكلام مش حيجيب نتيجه بس فى سرى قولت يعنى لو المهندس حاتم ولا المهندس احمد سابوا الشركه العرض ده حينتهى و لا ايه؟ يا ريت حد يوضح لنا ايه الطريقه المثلى للاستفاده من العرض مع العلم انى كلمت المهندس حاتم اكتر من مره بس هو مش بيرد و المهندس احمد رد عليه لما كونت باخد ميعاد اروح فيه بس ما قالش اى حاجه عن الورقه عشان استفيد بالعرض ده. اما بالنسبه للخدمه فكانت هايله. انا وصلت هناك الساعه 9:00 و خلصت الساعه 12:00. و المكان نظيف و الناس متعاونه جدا.
قديم 16-08-2009, 05:05 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى مع مركز صيانه هيونداى ابو غالى

اولا اشكرك على عرض تجربتك مع مركز الخدمة والحمد لله ان الخدمة كانت على المستوى الائق بإعضاء المنتدى

ثانياً بخصوص الطريقة المثلى للاستفادة من جميع العروض فهى حالياً عن طريق تقديم كارت الخصومات الخاص بالمنتدى

علماً بان ذلك غير ملزم فى اغلب العروض لكن بعد مقدمى الخدمات بيطلبو طريقة لاثبات العضوية والطريقة القديمة المتبعة بواسطة قوائم المشتركين غير مناسبة بعض الجهات وتستلزم حضور منسق العرض الدائم فى مكان الخدمة للتأكد من العضوية ومراجعة الكشوف والقوائم

لذا يمكنك الاستفادة من العرض عن طريق التسجيل فى العرض والحجز المسبق بالاتصال بمنسقى العروض او استخدام الكارت ايهما انسب بالنسبة لك

ثالثاً يمكنك الاتصال بالمهندس حاتم او زيارتة فى مركز الخدمة بداية من الاسبوع القادم لانة كان فى مسئول عن مركز الخدمة فى مارينا الفترة اللى فاتت وقمت بابلاغة بموضوعك

اشكرك مرة اخرى واعتذر عن اى لبس او مغالطة حصلت بدون قصد وفى حالة وجود اى استفسار او مشكلة بخصوص العروض ممكن حضرتك تتصل على الرقم التالى
0109943300

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 17-08-2009, 10:08 AM
funny74 funny74 غير متواجد حالياً

funny74 is on a distinguished road

ابو نورا
اشكرك جدا على الرد و اهتمامك بالموضوع. على فكره انا فعلا مسجل اسمى عن طريق المشاركه فى موضوع عرض و خصومات ابو غالى لكن معرفش ايه موضوع كارت الخصومات. ممكن توضح كيفية الحصول عليه؟
قديم 17-08-2009, 11:06 PM
dr_abooody dr_abooody غير متواجد حالياً

dr_abooody will become famous soon enough

هو اية حكاية الولاعة و النسخة التانية من المفاتيح اللي بيسلموها على صيانة ال 1000 كيلو