العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 09-12-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة شخصية تحولت لنوع من الادمان ادعو الله الا يعافيني منه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

دكتور كمال اولا شكرا للنصحية الغالية ثانيا حضرتك نورت الموضوع ثالثا لدي توضيح بسيط انا لم اقصد الادمان بالمعني الحرفي للكلمة و لكني قصدت ادمان العادة الحب و المؤدة و التعاون الموجود بين اعضاء هذا المنتدي الرائع و ارتباطي باشخاص ليس لي بهم سابق معرفة و لكن مع الوقت و العشرة كما يقولون احسست انني وسط اسرتي هذا ما اردت ان انقله للاعضاء و ندعو الله سبحانه و تعالي ان يديم علينا محبته و لك كل مني التحية و التقدير
استاذنا الفاضل عمرو انا كمان لم اقصد المعنى الحرفى لكلمه ادمان ولكن حبيت بس اخد الموضوع بضحك وهزار وانا عارف ان كلكم اخوه افاضل وناس محترمين وهذا ما جعلنى اشعر باننى بين اخوتى واسرتى ولا يمر يوم الا وادخل على المنتدى لاقرأ واشارك فيما مايكتبه الاخوه الافاضل واتفاعل معهم وكأننى بين أهلى واخوتى ............ولك منى كل الشكر

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 09-12-2010, 08:44 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

استاذنا الفاضل عمرو انا كمان لم اقصد المعنى الحرفى لكلمه ادمان ولكن حبيت بس اخد الموضوع بضحك وهزار وانا عارف ان كلكم اخوه افاضل وناس محترمين وهذا ما جعلنى اشعر باننى بين اخوتى واسرتى ولا يمر يوم الا وادخل على المنتدى لاقرأ واشارك فيما مايكتبه الاخوه الافاضل واتفاعل معهم وكأننى بين أهلى واخوتى ............ولك منى كل الشكر
يا باشا اشكرك على توضيحك و ارجو من الله سبحانه و تعالي ان نلتقي على خير باذن الله فى اول مقابلة لكي اتشرف بمعرفة حضرتك

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 09-12-2010, 09:48 PM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuccessCre8or مشاهدة المشاركة

للأسف الشديد

منتديات = إدمان

حاجة تحرق الدم
عشان الواحد يبطلها ..لازم ينظم وقته بصرامة
هههههههههه عندك حق والله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

اولا شكرا لمرورك ثانيا بجد لو كل المنتديات زي مصر وتورز فا يا اهلا باللادمان
كلهم بيقولوا نفس الكلام ألي أن يحدث مايعكر الصفو
تحياتي

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد
قديم 09-12-2010, 11:06 PM
marmar_habibi marmar_habibi غير متواجد حالياً

marmar_habibi will become famous soon enoughmarmar_habibi will become famous soon enough

والله يا استذنا انا نفس الشعور بتاعك بالظبط بعتبر الموقع المحترم دة متنفس ليا انا فى الكويت
من اربع سنين وللاسف مااخدتش بالى منو الا من شهر تقريبا ومن يومها وانا يوميا لازم ادخل واشوف المشاركات واستفيد من الاخوة الاعضاء والقيمين على ادارة الموقع المحترم دة جدا ويارب يدوم الحال يارب وان شاء الله اما استقر فى مصر اكيد هاستعين باخونا هنا وانا بجيب سيرتي فى مصر ان شاء الله
شكككككككككككككككككككككككك ككككرا للادارة والاخوة جدااااااااااااااااااااااا ا
قديم 09-12-2010, 11:28 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة otefa مشاهدة المشاركة

هههههههههه عندك حق والله

كلهم بيقولوا نفس الكلام ألي أن يحدث مايعكر الصفو
تحياتي
بشمهندس محمد نورت الموضوع و الله الكلام اللي قلته هو احساسي الحقيقي تجاه المنتدي و اعضائه و اللي ربنا اكرمني اني اتقابل معهم وجها لوجه بعد ان كانت المعرفة من خلال الردود و التفاعل مع الاعضاء فى المنتدي بجد مجموعة محترمة اما بخصوص موضوع تعكير الصفو اذا كان هناك تفهم لطبيعة طباع البشر و ايضاء قبول للنقد و اعتراف بالراي و الراي الاخر وقبل هذا و ذاك التعامل مع الموضوع على انك فى الاساس تبتعد عن كل ما يعكر صفو حياتك بالتفاعل مع هذا المجتمع و تقضي وقت تفرج فيه عن نفسك بعيدا عن مشاكل العمل و الحياة اليومية اعتقد هنا انك ستبتعد بنفسك عن اي شئ من شانه تعكير الصفو من الاساس و لكل كل التحية و التقدير و الف شكر مرة اخري

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه