العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 09-02-2009, 05:20 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جنون العظمة عند الصنايعية

مممممم
موقف ليه طريقتين عندي في التصرف
لو صنايعي اتنك عليا كده بس و كان واحد بتاع كاوتش ولا بياع في محل مثلا او ما شابه ذلك
كنت رصيتهم له و اجبرته غصب عنه يشتغل في العربيه و رجله فوق رقبته
انما لو صنايعي كخراط او حاجه ممكن لو اجبرته انه يعملها يبوظ الدنيا و يدخلني في متاهات
يبقي برضه حرصهم له و اهزقه و اخد حاجتي و امشي.

حـازم خـضـر

قديم 09-02-2009, 05:21 AM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحقيقات جريده الأهرام فى سجن مخالفين قانون المرور(ارجو المشاركه من الجميع للتصدى للأهانه)

طب ايه الحل فى القوانين دى ..... انا بجد فكرت اننا نلم كل المعترضين على قانون الحبس ده من خلال مواقع السيارات و الface book و نعمل اضراب بالعربيات فى اول الطريق الصحراوى مثلا او فى صلاح سالم يمكن حاجه تيجى بفايده و يشوفوا كميه الناس اللى معترضه على قانون الحبس ده و تشبيهم بالحراميه و المدمنين و تجار المخدرات و المغتصبين و البلطجيه .

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 09-02-2009, 11:54 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MosTafaFox مشاهدة المشاركة

يا خوانا مش تعالى ولا حاجة ده فى الاول وفى الاخر بنى ادم وممكن اوى يبقى مضروب ولا متشبشب ولا عندة ظروف ولا ايه حاجة وكونة انسان مش متعلم بيخيلة ميعرفش يتحكم فى انفعالاتة واسلوبة مع الناس فبيطبش يعنى انسان عادى بس جاهل متوقعين منة ايه
متزعلش نفسك يا روميو ربنا سبحانة لطف بيك بدل ماكان يعك واديك عملتها احسن واوفر من عك الخراطين بص للموضوع من الناحية الكويسة هتلاقيه مصلحة

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 09-02-2009, 01:09 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MosTafaFox مشاهدة المشاركة

يا خوانا مش تعالى ولا حاجة ده فى الاول وفى الاخر بنى ادم وممكن اوى يبقى مضروب ولا متشبشب ولا عندة ظروف ولا ايه حاجة وكونة انسان مش متعلم بيخيلة ميعرفش يتحكم فى انفعالاتة واسلوبة مع الناس فبيطبش يعنى انسان عادى بس جاهل متوقعين منة ايه
متزعلش نفسك يا روميو ربنا سبحانة لطف بيك بدل ماكان يعك واديك عملتها احسن واوفر من عك الخراطين بص للموضوع من الناحية الكويسة هتلاقيه مصلحة
فعلا الطبقه دي بتكون تصرفاتها هوائيه
لكن للاسف ساعات بيكون منهم عنده مشكله نفسيه او عقده نقص
ومش صنايعيه بس ( ظباط مخله - مشرفين - موظفين درجه تانيه - سواقين بانواعهم ..... )
ممكن اوي يكون واحد منهم ولقى واحد داخل عليه ببدله و لاب توب ( وممكن يكون السلام اترمى بتعب و ارهاق اليوم ) فيرسم التناكه و المنظره على اساس الناس كلهم ولاد تسعه و لما يدخل شمال في الزبون تبقى الرووس اتساوت
وده اول ما يتسك بكلمتين يلم نفسه عدل

على العموم انا دايما بعامل الناس على اد دماغها او عقليتها ... و دي احسن حاجه و كله بأدبه و احترامه
واول دخله مهمه جدا لأنها بتحدد مسار الحوار
لكن لو طلع من اياهم ... موجعش دماغي معاه ... بالسلامه عدل ... وهو الخسران ... هي ناقصه نرفزه و وجع دماغ

مره رحت في عياده خارجيه لمستشفى اعمل كشف نضاره انا والمدام وكانت بنتي لسه كام شهر ... وتقريبا مكنش فيه غيرنا
ومرضيوش يقطعو الكشف الا لما الدكتور ييجي
و فضلنا مستنين و بعد ساعه جه الدكتور و كان سيادته مستعجل اوي وعايز بسرعه ندخل فرحت اقطع الكشف
لقيته خرج من اودته بيدور علينا مدخلناش نكشف ليه
قلت له :- دقيقه يا دكتور بقطع الكشف
فقالي:- خلاص المدام تكشف عقبال ما تقطع الكشف ..
والمدام شايله البنت و انا قدام الكونتر وفي ايدي الكشف فبصيتله بكل هدوء
و قلت له حضرتك انا مستنيك بقالي ساعه ... ممكن تستناني دقيقتين ... لأن معايا طفله و لازم امسكها عقبال ما مامتها تكشف
قالي :- علشان نكسب وقت ...
قلتله :- ووقتي اللي ضاع ده ايه ؟؟؟!!!
انا مش حكشف معاك ...
و سيبته ومشيت ... وطبعا كل الناس حاولو يرجعوني و يقولو معلش
لكن قلتلهم :- خلاص ... انا معنديش مصداقيه في الراجل ده ... لما هو مستعجل على الدقيقه حيكشف ازاي ...
وكنت دفعت الكشف وكنت حمشي و اسيب الفلوس لكن الكونتر رجعلي الكشف بمنتهى الذوق و اعتذرو كمان
وانا خارج من الباب قلت للكونتر بصوت عالي شويه : قولوله يروح ....
و الناس قعدت تضحك عليه و هو جري استخبى جوه في اودته
على اد حرقه دمي و الوقت اللي ضاع لكن اديته درس ...
وللأسف اسمه طبيب ptmnlo123per172
هو انا رغاي اوي ptmnlo123per1127

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 09-02-2009 الساعة 01:13 PM
قديم 09-02-2009, 02:42 PM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

انا مرة كنت فى مشوار تبع الشغل ورحت ادارة التجنيد اخلص ورق تبع شغلى طبعا انا بقوم داخل للظابط ع طول بس مالقيتوش ساعتها لقيت صول متخلف عقليا وقالى خد ورقك واطلع بره بدل ما اقطعه قمت شاخط فيه "انت فاكرنى مجند عندك ولا ايه؟! لو راجل قطعهم وانا حاطلع على القسم اعملك محضر تعدى عليا اثناء تأدية وظيفتى وابعت مذكرة فيك لوزير الدفاع ع الكلام اللى انته قلته ده" وقمت ماشى لقيه بعات ورايا مجند عنده يستسمحنى وياباشا معلش وبتاع قلتله والله لو كان جالى بنفسه يقولى كلامك ده كنت برضه رحت عملتله مصيبة انماعشانك انته انا حاجى بس تخلصلى ورقى انته مش هوه وفهمه انه لو اتكلم معايا حالطشله دخلت لقيت الصول اختفى وخلصت فى دقيقة ومشيت

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى