العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 12-03-2012, 09:33 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mishmishy مشاهدة المشاركة

فى مفردات مرتب 6000 جنيه بس حضرتك مردتش على طلبى بخصوص الاوكتافيا A4 او الفيتارا 4 باب علما ان عربيتى حوالى 50000 ج والباقى مستعد 1000 ج شهرى هل الاقى طلبى وايه هو سعر الفايدة على المبلغ المقسط وهل هدخل عربيتى فى الجديدة ولا لازم ابيع عربيتى الاول. منتظر ردك يا استاذ سيف وشكرا لتعبك واهتمامك لانى جاد جدا فى التنفيذ
اولا حضرتك عربيتك لم تبعها هيكون افضل من انك تدخلها لان البيع هيسمح بمعرفة المبلغ الفعلى ال مع حضرتك
ثانيا لو عايز عربية اوكتافيا موديل 2005 هيكون تقسيطها على 24 شهر للموديل دة يعنى استحالة يكون قسط حضرتك 1000 جنية فى الشهر دة لو حسبناها من غير فائدة
كمان يريت تشرفنى بورق الضمنات بتاع حضرتك علشان نشوفة وللجدية ولان المستعمل محدش بيقدر يخلية مركون لانة فى اى وقت ممكن يتباع كاش
كمان يريت اعرف حضرتك مقيم فى القاهرة وبطاقة حضرتك مكتوب فيها نفس الوظيفة ال حضرتك جايب منها مفردات المرتب ولا لا
انتظر تجهيز ورق حضرتك وتشرفنى فى مكتبى 135 ش طومان باى الزيتون
تم ارسال رقم تليفونى الخاص على بريد حضرتك
قديم 12-03-2012, 09:35 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmed50 مشاهدة المشاركة

انا بفكر في كيا سيفيا او لانوس او لانسر كرستاله او اكسنت وبرضه عايز نصيحتك في الموديلات دي المهم تكون اوتوماتيك ومكيفه وحالتها كويسه ومتنساش انا معايا مقدم 20000 وعايز ادفع قسط من 600 ل 700 اشكرك بجد وماتحرمناش من نصايحك الغاليه
عايز موديل سنة كام مش ماركة السيارة لان كل موديل لة نظام فى التقسيط
للاستفسار السريع
09009488
قديم 13-03-2012, 01:40 PM
amr samer amr samer غير متواجد حالياً

amr samer is on a distinguished road

فى شفروليه سبارك اتوماتك الجديده
يكون مقدمها كام وقسطها كام؟؟؟؟
قديم 13-03-2012, 03:31 PM
ahmed mustafa ahmed mustafa غير متواجد حالياً

ahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to beholdahmed mustafa is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

حصريا الى اعضاء وحاملين كارت عضوية مصر موتورز
وداعا الى تقسيط البنوك وداعا الى المصارف الاسلامية
تقسيط جديد مباشر
فقط من يملك السيارة هو من يبعها قسط لا يوجد طرف ثالث
جميع السيارت الجديدة ملاكى ونقل ومكروباصات
تقسيط مباشر باقل المقدمات واسهل الاجرائات
لا نطلب ان يكون دخلك 3 اضعاف قسطك
مهما كانت ظروفك وحتى لو عندك مشكلة بنكية وحتى لو عندك مشكلة فيزا وحتى لو كنت من اصحاب القوائم السلبية فى البنوك
ومفاجاءات اخرى كثيرة
من فضلك لواحد معاه 20000 مقدم و قسط في حدود 1000 شهريا على 5 سنين ممكن يركب إيه و ده للعلم مش موظف و مش من القاهرة لكن ممكن أي ضمان
قديم 14-03-2012, 03:24 AM
elsaody1980 elsaody1980 غير متواجد حالياً

elsaody1980 is on a distinguished road
عاجل رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

لو سمحت دلوقت عاوز ادفع 40000 واخد الاكسنت الجديد الار بس ينفع ادفع قسط 1000 فى الشهر...ياريت ترد عليا وراى سيادتك,,
او احدى من هذه السيارات
اوبل استرا فوق 2007 الشكل الجديد انا بكلم فى جديد طبعا
ابيزا فوق 2008
هيونداى كوبيه فوق 2009
انااعمل بالخارج ولكن يوجد املاك للوالد والوالده وسياره اوبل باسمى وانا من 6 اكتوبر
منتظر معاليك

التعديل الأخير تم بواسطة elsaody1980 ; 14-03-2012 الساعة 03:39 AM سبب آخر: اضافه