العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 12-06-2011, 03:50 PM
mik_fad mik_fad غير متواجد حالياً

mik_fad is on a distinguished road
افتراضي رد: صني و لا النترا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acasper3d مشاهدة المشاركة

انا جبت بيها 160 . بي انا عموما مليش في السرعات العالية عشان بخاف .بس هيا مش بتعوم ولا حاجة ممكن علي 170-180 .بس مين الي عايز يمشي علي سرعة زي ده.
التوكيل الي بتعامل معاه هو مركز السبع ممتاز. غير كده فرضا لو معجبكش في توكيل المحمل و مودرن موتوز و يونايتد جروب .انما النترا هو غبور . وانا جربت غبور ومنصور .الات نين تحش انهم بياخدو فلوس وخلاص بدون متحس ان في حاجة حصلت في العربية.
التقفيل المصر مش سيء وحتي الان لم اجد به عيوب والحمد الله . وهي فعلا حمالة اسية .تسارع جيد جدا بس مش زي الانترا بس كعزم صني اكبر . استهلاك البنزين والله مش عارف احدد بس انا شايفة طبيعي جايز في ناس ليها خبرة اكتر مني ممكن تفيد حضرتك . انا ركبي الالنترا في سمير الريان بس . العربية ممتازة كشكل داخلي ووسع اكبر من الصني . وفي النهاية من وجهة نظري انا شايف ان الاثنين كويسسين .بي الصني تفرق كتوكيل
صدقني أنا احترت قوي
سعر el-80000 جنيه قليل قوي بالنسبة ل عربية full automatic مع جنوط سبور وفتحت سقف
قديم 12-06-2011, 04:05 PM
epnmasr epnmasr غير متواجد حالياً

epnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mik_fad مشاهدة المشاركة

عايز مساعدتكم
أنا معروض عليَّ عربية الانترا 2009 اوتوماتيك ماشية 35000 كيلو بسعر 80000 جنيه وممكن اشتري صني زيرو بـ 84000 جنيه
اختار إيه ؟
ياباني زيرو أم كوري مستعمل
طبعاً نيسان
قديم 14-07-2011, 12:56 AM
الصورة الرمزية samihanwar
samihanwar samihanwar غير متواجد حالياً

samihanwar will become famous soon enoughsamihanwar will become famous soon enough

هات الالنترا وانت مغمض وده سعر حلو اوى ومفيش مشاكل بها الحمدالله بس انا مش هضحك عليك
الهيونداى اليومين دول الحر بتجيب جيوان ووش سلندر
بس حلاوه اليابانى مفيهوش الحوارات دى يعنى مكن حمار شغل
قديم 14-07-2011, 02:15 AM
Joker2012 Joker2012 غير متواجد حالياً

Joker2012 is a jewel in the roughJoker2012 is a jewel in the roughJoker2012 is a jewel in the rough

akeed elantra

قديم 14-07-2011, 02:38 AM
الصورة الرمزية aly zafer
aly zafer aly zafer غير متواجد حالياً
هواياتي: قراءة

aly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to beholdaly zafer is a splendid one to behold

لو السياراتان زيرو هات الالنترا ولكن الصنى افضل فى حالتك

كن فى الدنيا كاعابر سبيل _ واترك ورائك كل اثر جميل _ فمانحن فى الدنيا الا ضيوف _ وما على الضيف الا الرحيل.