العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 19-12-2009, 02:57 PM
نسيم الجنة نسيم الجنة غير متواجد حالياً

نسيم الجنة has a spectacular aura aboutنسيم الجنة has a spectacular aura about
افتراضي رد: انا مدربة قيادة للسيدات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

ان شاء تدربى خطبيتى بس سعرك عالى اوى نتفق بالقرص يبقى افضل ان شاء الله يعنى مش بالساعة كدة الموضوع يتوقف على مدى عدد الساعات وقابلية المتدربة يعنى امتى بالضبط تكون مهيئة لتكون خلصت الكورس بعد كم ساعة ؟؟ الموضوع بالشكل دة صعب يكون مقاوله احسن يعنى الكورس كله مثلا 400 جنية وتتعهدى ان المتدربة عند تمام نهاية الكورس تكون مستعدة لنيل الرخصة كدة تكون الامور افضل
اهلا بك اخى العزيز

يسعدنى طبعا ادرب خطيبتك لغاية ماتتقن القياده باذن الله ،، بس على فكره انا بالنسبه للسعر شفت كل اسعار المدربات الاخريات و منها لقيت 80 جنيه للساعه و تقدر حتى تشوف الاسعار دى من بحث جوجل ،، انا قلت كفايه 50 جنيه على سيارتى و احيانا بزود عن الساعه كمان

انا موافقه اوكى على طلبك مافيش اى مشكله بس مهم انوه لنقطه ان انا حدربها على اتقان القياده تماما باذن الله لكن استخراج الرخصه معروف ان الشخص لازم يشوف واسطه و يدفع حوالى 700 جنيه لضمان نجاحه من اول محاولة

و انا بالرغم من انى متعلمه القياده من اعدادى الا انى علشان استخرج الرخصه دفعت 500 جنيه من 6 سنوات

يعنى انا كل دورى هو التعليم لغاية التمكن باذن الله و لا دخل لى بالرخصه

لو كل شىء تمام تفضل بمراسلتى على الخاص للتفاصيل
قديم 19-12-2009, 03:04 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

اهلا بيكى فى مصر موتورز
اهلا بك اختى العزيزة شكرا لترحيبك
قديم 19-12-2009, 03:06 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

عزيزتى مدربة القياده المحترمة طبعا لكن انا اتمنى انها تطلع رخصة القيادة بدون دفع او واسطة يعنى تكون محترفة لانة العملية كلها طريقة مش مهارة يعنى الامتحان دة مش يتوقف على اجادة السائق لكن على معرفتة بتكتيك الدخول والخروج وهى طريقة ثابتة اليس كذلك انا لما دخلت الامتحان حاول اللى جنبى انة يسقطنى ويلغبطنى علشان ادفع لكن الحمد لله ربنا كان بالمرصاد وعديت بتوفيق ربك ان شاء الله نتفق قريبا ولك منى افضل التحيات اختى العزيزة
قديم 19-12-2009, 03:19 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

عزيزتى مدربة القياده المحترمة طبعا لكن انا اتمنى انها تطلع رخصة القيادة بدون دفع او واسطة يعنى تكون محترفة لانة العملية كلها طريقة مش مهارة يعنى الامتحان دة مش يتوقف على اجادة السائق لكن على معرفتة بتكتيك الدخول والخروج وهى طريقة ثابتة اليس كذلك انا لما دخلت الامتحان حاول اللى جنبى انة يسقطنى ويلغبطنى علشان ادفع لكن الحمد لله ربنا كان بالمرصاد وعديت بتوفيق ربك ان شاء الله نتفق قريبا ولك منى افضل التحيات اختى العزيزة

و الله اتمنى طبعا ان كل شىء يتم كما يجب و بدون دفع اى رشاوى لنيل الحقوق و لكن كثيرا ما نصطدم بالواقع للاسف

و لكن هناك طبعا التوفيق من الله .
تقبل تحيتى
قديم 19-12-2009, 03:56 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

لا للفساد لا نرضى بالوضع الحالى شرفاء مادمنا علي قيد الحياة والحق سيد الحق سيد الحق سيد